קמפיין השקת גולן טלקום זכה במקום הראשון בתחרות האריה השואג 2013

חברת התקשורת הצעירה זכתה בתחרות המצוינות השנתית של של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל בקטגורית טכנולוגיה

קמפיין השקת גולן טלקום, שהופק על ידי משרד יחסי הציבור הראל-מורדי, זכה בפרס קמפיין השנה בקטגוריית טכנולוגיה בתחרות האריה השואג 2013 – תחרות המצוינות השנתית של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל.

האתגר הגדול בקמפיין השקת גולן טלקום, על פי חבר השופטים, היה בנייה וחשיפה של מותג חדש ואנונימי, הפיכתו ללגיטימי ומיצובו כאלטרנטיבה בשוק הסלולר, לצד ערעור הסדר הקיים. הקו התקשורתי היה ישיר, פשוט, שקוף, לעתים בוטה ובגובה העיניים, נימקו השופטים את החלטתם.

התוצאה: גולן טלקום מזוהה כאחראית על המהפכה הסלולרית עם יותר מ-280 אלף לקוחות חדשים. על פי הנתונים, מספר האזכורים בתקשורת של מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים גולן טלקום, החל מתקופת ההשקה במאי 2012 ועד לסוף שנת השנה, הסתכם בכ-1,889 פעמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים