סיגל קלמנסון-קושניר ממיקרוסופט ישראל פורשת מתפקידה

סמנכ"לית שיווק ותכנון אסטרטגי עוזבת את התפקיד אליו נכנסה ב-2008 ● בין היתר התמחתה בהפקת אירועי השקה וירטואליים ובשיווק דיגיטלי ● לא נמסרה תגובתה של מיקרוסופט

סיגל קלמנסון-קושניר, סמנכ"לית שיווק ותכנון אסטרטגי במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, עוזבת את תפקידה. כך נודע לאנשים ומחשבים.

קלמנסון-קושניר שימשה בתפקיד החל מ-2008. לפני כן עבדה תשע שנים במגוון תפקידים בקומברס (Comverse), במערך השיווק והאסטרטגיה של החברה, כאשר תפקידה האחרון בחברה היה סגנית נשיא לשיווק אסטרטגי. קודם לכן ניהלה קלמנסון-קושניר את הפיתוח העסקי בחברת הסטארט-אפ הישראלית EchoWav, ולפני כן שימשה כיועצת אסטרטגיה וניהול בחברת הייעוץ העסקי שלדור.

קלמנסון-קושניר החליפה בתפקיד את עדי אייל, שהתמנה למנכ"ל חטיבת האונליין במיקרוסופט ישראל. בתפקידה האחרון התמחתה קלמנסון-קושניר, בין השאר, בהפקת אירועי השקה וירטואליים ובשיווק דיגיטלי. בשיווק הדיגיטלי, אמרה בעבר בראיון, "אתה יכול לייצר דיאלוג עם לקוחות. אם מישהו התעניין במצגת של אופיס 2010, אנחנו יכולים לעניין אותו במשהו נוסף או לשלוח לו במייל הזמנה לקורס רלוונטי".

קלמנסון-קושניר (40) היא בעלת תואר ראשון במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן היא בעלת תואר שני במינהל עסקים Executive MBA, בתוכנית הבינלאומית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן ארה"ב ואוניברסיטת תל אביב.

לא נמסרה תגובת מיקרוסופט ישראל לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים