המטרונית בחיפה הטמיעה פתרונות תקשורת של אווייה לרישות הרציפים; ההיקף: עשרה מיליוני שקלים

במסגרת פרויקט התחבורה הציבורית המתקדם, רושתו 150 רציפים ותחנות במתגים של אווייה מסדרת ה-ERS 3500 ● פתרונות אווייה החליפו את אלה של סיסקו הקיימים, ושולבו בתשתיות התקשורת

פרויקט ההסעה ההמונית "המטרונית" של דן בחיפה הטמיע פתרונות תקשורת של אווייה (AVAYA) לרישות הרציפים. הפרויקט החל בסוף 2012 והסתיים לפני כחודש. היקף הפרויקט עומד על עשרה מיליוני שקלים.

את ההטמעה של פתרונות אווייה ביצעו אנשי מנורה איזו אהרון, הקבלן הראשי של בניית התשתיות, והם עבדו בשיתוף פעולה עם סולגוד, מפיצי אווייה בארץ. פתרונות אווייה החליפו את פתרונות סיסקו (Cisco) הקיימים, ושולבו בתשתיות התקשורת, שנותרו של סיסקו.

המטרונית היא פרויקט התחבורה הגדול ביותר באזור חיפה, במסגרתו יופעלו כ-100 אוטובוסים מסילתיים רבי קיבולת לתקופה של 12 שנים. המערכת כוללת הפעלת מערך אוטובוסים בשלושה קווי שירות באזור חיפה והקריות, באורך כולל של 40 קילומטרים, שינועו בנתיב ייעודי. מדובר במערכת תחבורה ציבורית, עתירת נוסעים במטרופולין. המיזם מופעל באמצעות אוטובוסים מיוחדים, דו-מפרקיים מרובי קיבולת ונמוכי רצפה, הדומים לרכבת קלה ונוסעים על כבישים מיוחדים ובצירים מיוחדים. שלב ההרצה של המטרונית עתיד להתחיל ב-2 באוגוסט.

במסגרת הפרויקט, רושתו 150 ותחנות במתגים של אווייה מסדרת ה-ERS 3500. במהלך הפעילות השוטפת של אתרי הקצה נדרשה יכולת עבודה של מתגי הקצה בסביבה לא ממוזגת, בה הטמפרטורות עשויות להגיע עד לכדי 60 מעלות צלזיוס. כדי לתת מענה לדרישה זו, חבר סניף אווייה בישראל לאתרי הפיתוח והייצור של החברה באנגליה ואוסטרליה. לשם נשלחו המתגים לסדנת בדיקות חיצונית, על מנת לוודא עמידה מוצלחת בתנאים הנדרשים. המתגים מכילים 24 ממשקי נחושת עם תמיכה ב-PoE+. בשל הטמעת פתרונות אווייה, מתאפשרת תקשורת והעברת נתונים בין הרציפים השונים ובין מטה מטרונית, כמו גם העברת פרטי מידע לטובת הנוסעים, כגון מתי מגיע האוטובוס הבא, וכן העברת נתוני החוזי המופקים מהמצלמות המותקנות ברציפים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים