אפל הודתה בפריצה לאתר המפתחים והבטיחה לעשות בו "שיפוץ כולל"

בהודעה שפרסמה החברה נכתב, כי הפורצים הצליחו לחדור לאתר, שפתוח רק למפתחי יישומים רשומים למערכות ההפעלה iOS ו-OS X ● "אי אפשר לשלול שבוצעה גישה לחלק מהפרטים של המפתחים, כמו שמות, כתובות פיזיות וכתובות מייל", נמסר מענקית הטכנולוגיה

אפל (Apple) הודתה, כי אתר המפתחים שלה, שמושבת מיום ה' האחרון, נפרץ ונגנב ממנו מידע מסוים. בעקבות ההשבתה הממושכת עלו תיאוריות רבות ברשת באשר לסיבה וההודאה של אפל בפריצה מאשרת את החששות של רבים מהמפתחים.

בהודעה שנשלחה למפתחים בדואר האלקטרוני, ציינה ענקית הטכנולוגיה, כי הפורצים הצליחו לחדור לאתר שאליו אמורים להיות מסוגלים לגשת רק מפתחי יישומים רשומים למערכות ההפעלה iOS ו-OS X. הודעה דומה פורסמה גם באתר של אפל. "פורצים ניסו להגיע לפרטים אישיים של המפתחים הרשומים שלנו מאתר המפתחים. לא ניתן לגשת לפרטים אישיים רגישים מפני שהם מוצפנים, אך אי אפשר לשלול את האפשרות שבוצעה גישה לחלק מהפרטים של המפתחים, כמו שמות, כתובות פיזיות וכתובות דואר אלקטרוני", לשון ההודעה באתר.

אפל הוסיפה, כי בעקבות הפריצה ייערך "שיפוץ כולל" באתר, שבין השאר תעודכן במסגרתו התוכנה של השרת ומסד הנתונים של המפתחים ייבנה מחדש, על מנת "למנוע הישנות של איומי אבטחה כאלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים