אחרי סמסונג: נוקיה מקניטה את אפל בפרסומת

המתחרות של אפל ממשיכות "לרדת" עליה; הפעם זו נוקיה, שטוענת בפרסומת חדשה שהצילום ב-Lumia 925 טוב בהרבה מזה שב-iPhone 5 - וממחישה זאת ● על פי הפרסומת, בכל יום אמנם מצולמות הרבה יותר תמונות ב-iPhone מאשר בכל מכשיר אחר, אולם היא גורסת, כי "אנחנו, בנוקיה, מעדיפים איכות ולא רק כמות"

מתחרה של אפל (Apple) שוב לועגת לה באמצעות פרסומת: אחרי שסמסונג (Samsung) הציגה את המשתמשים במכשירים של אפל בצורה מגוחכת למדי, נוקיה (Nokia) מקניטה את החברה בפרסומת החדשה שלה ל-Lumia 925.

הפרסומת של נוקיה מתייחסת לצילום. היא מתחילה במשפט לפיו הפופולריות של ה-iPhone מובילה לכך "שבכל יום מצולמות עם ה-iPhone תמונות יותר משאר עם כל מצלמה אחרת", אך עד מהרה עוברת להראות סדרה של אירועים, אנשים, מקומות ומצבי צילום שבכל אחד מהם המצלמה של ה-Lumia 925 מספקת תוצאות הרבה יותר טובות מזו של ה-iPhone. הפרסומת מסתיימת במשפט "בכל יום, תמונות טובות מצולמות עם מכשירי ה-Lumia של נוקיה יותר מאשר בכל מכשיר נייד אחר". בדרך מדגיש הקריין: "אנחנו, בנוקיה, מעדיפים איכות ולא רק כמות".

החברה הפינית מדגישה בפרסומת שהיא מציידת את הטלפונים שלה בעדשות של קארל זיס, שלדבריה מספקות את האיכות הגבוהה יותר. עם זאת, היא לא מציגה אפילו מעט ממערכת ההפעלה של המכשיר, חלונות פון 8 (Windows Phone 8).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים