ווטסאפ צומחת במהירות: עברה את רף 300 מיליון המשתמשים

רק לפני פחות מחודשיים חצתה החברה את הנתון של רבע מיליארד משתמשים וכבר היא שוברת שיא נוסף ● על פי דובר ווטסאפ, "מדובר באבן בדרך להפיכת ווטסאפ לרשת התקשורת של המאה ה-21" ● החברה אף השיקה שירות חדש שמאפשר להקליט הודעות קוליות, על ידי לחיצה על כפתור מיקרופון מיוחד

ווטסאפ (WhatsApp) ממשיכה לצמוח – ובמהירות: נתונים חדשים שפורסמו מעלים, כי החברה עברה את רף 300 מיליון המשתמשים ברחבי העולם, לאחר שרק לפני פחות מחודשיים עמד מספרם על 250 מיליון.

דובר מטעם החברה אמר ל-CNET, כי "אנחנו גאים לבשר ש-ווטסאפ עברה את המספר של 300 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם. מדובר באבן בדרך להפיכת ווטסאפ לרשת התקשורת של המאה ה-21".

הוא הוסיף, כי "בהזדמנות זו, אנחנו משיקים שירות הודעות קוליות חדש, שיאפשר ללקוחות שלנו לתקשר עם חבריהם באמצעות קול במהירות ובזמן אמת, בין אם הם חדר ליד חדר או במרחק של אלפי מיילים זה מזה". על מנת להקליט הודעה, יש ללחוץ על כפתור המיקרופון בשירות ולהחזיק בו. ההודעה נשלחת לנמען ברגע שהמשתמש מפסיק להחזיק בכפתור. כדי לבטל את ההקלטה, על המשתמש להחליק את אצבעו שמאלה.

התוכנה בת ארבע השנים זמינה למשתמשי iPhone, אנדרואיד (Android), בלקברי (Blackberry), חלונות פון (Windows Phone) וסימביאן (Symbian), והיא פופולרית במיוחד בקרב צעירים, עקב מחירה הזול. באמצע יוני שחררה החברה נתון לפיו ביום אחד נרשמו ב-ווטסאפ יותר מ-27 מיליארד הודעות. כעת, על פי החברה, מדי יום נרשמות בשירות 31 מיליארד הודעות – 11 מיליארד נשלחות ו-20 מיליארד מתקבלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים