נשיא המדינה למנכ"ל יבמ: "פתיחת מרכז פיתוח הסייבר בישראל היא בשורה מבורכת"

במסגרת פגישת עבודה שנערכה בין השניים, בירך הנשיא פרס על רכישת טראסטיר וקרא ל-יבמ להמשיך ולהרחיב את פעילותה והשקעותיה במחקר ופיתוח בישראל ● ג'יני רומטי, העומדת בראש הענק הכחול, האירה במפגש את נקודת המבט של יבמ על העידן הבא של המיחשוב, עם טיפול ב-Big Data, מיחשוב ענן, המדיה החברתית בעסקים וטכנולוגיות מובייל

נשיא המדינה, שמעון פרס, קיים פגישת עבודה עם יו"ר ומנכ"ל יבמ (IBM), ג'יני רומטי, במסגרת ביקור הבזק שערכה בישראל בשבוע שעבר. בפגישה, שנערכה בבית הנשיא, דנו השניים בדרכים בהן משנה טכנולוגיית המידע את פני החברה והכלכלה.

הנשיא פרס, שביקר אשתקד במעבדת המחקר של יבמ בארצות הברית, הדגיש כי לחברות טכנולוגיה גלובליות תפקיד חשוב בפיתוח הדור הבא של ידע טכנולוגי וחדשנות בעולם ויכולת להביא פתרון לבעיות עסקיות, סביבתיות וחברתיות. הנשיא בירך על רכישת טראסטיר (Trusteer) וקרא ל-יבמ להמשיך ולהרחיב את פעילותה והשקעותיה במחקר ופיתוח בישראל. "פתיחת מרכז פיתוח הסייבר בישראל היא בשורה מבורכת", אמר הנשיא פרס.

רומטי האירה במפגש את נקודת המבט של יבמ על העידן הבא של המיחשוב, עם טיפול ב-Big Data, מיחשוב ענן, המדיה החברתית בעסקים וטכנולוגיות מובייל. היא הציגה לנשיא גם את המיחשוב הקוגניטיבי וההתקדמות שהשיגה בו יבמ באמצעות מערכת המחשב ווטסון (Watson).

ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, מסר כי "הפגישה מאשרת את החשיבות שרואה יבמ בשוק בארץ. יבמ הייתה חברת הטכנולוגיה הבינלאומית הראשונה שהקימה סניף בארץ עוד בשנת 1949 וגם הראשונה לפתוח מרכז מדעי כבר לפני יותר מ-40 שנה. מרכז מדעי זה גדל להיות מעבדת המחקר הגדולה ביותר של יבמ מחוץ לארצות הברית. בנוסף, עם רכישות ופיתוח של תריסר חברות ישראליות במהלך העשור האחרון, הוקמו בישראל שני מרכזי פיתוח עולמיים משמעותיים ביותר, של פיתוח תוכנה ופתרונות אחסון".

נשיא המדינה - שמעון פרס, ויו"ר ומנכ"ל יבמ - ג'יני רומטי, בפגישת העבודה שקיימו בבית הנשיא. צילום: אבי יאיר אנגל, יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים