נטשה טוט'יל, סגנית נשיא בכירה בוויזה אירופה, תהיה האורחת המרכזית בכנס mPAY 2013

טוט'יל תדבר בכנס על המגמות הטכנולוגיות החדשות בתחום התשלומים בנקודות המכירה והשיווק במגזר הקמעונאי ● ויזה אירופה החלה לשדר בערוצים 2 ו-10 קמפיין במטרה לעודד את השימוש בכרטיסי אשראי חכמים ותשלומים באמצעות הסלולר

נטשה טוט'יל, סגנית נשיאה בכירה ומנהלת קשרי רשתות קמעונאיות בוויזה (Visa) אירופה, תהיה האורחת המרכזית בכנס mPAY 2013, שייערך ב-5 בנובמבר, בהפקת אנשים ומחשבים. היא תדבר בו על המגמות הטכנולוגיות החדשות בתחום התשלומים בנקודות המכירה והשיווק במגזר הקמעונאי. ויזה אירופה היא נותנת החסות הראשית לכנס.

טוט'יל הצטרפה לוויזה אירופה ב-2011. במסגרת תפקידה, היא אחראית על פיתוח קשרים אסטרטגיים ארוכי טווח עם השותפים הקמעונאיים המרכזיים של החברה ביבשת, בניית שותפויות בקהילה הקמעונאית וסיוע ללקוחות להביא את עתיד עולם התשלומים מנקודת מבט קמעונאית. היא מטפלת בכל היוזמות של ויזה בתחום ה-NFC – שירותים ללא מגע יד, ארנק אלקטרוני ועוד. הצוותים שטוט'יל מנהלת נמצאים בקשר עם כל ארגוני הקמעונאים במגזרים השונים באירופה.

עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל. צילום: קובי קנטורלפני שמונתה לתפקיד הנוכחי הייתה טוט'יל סגנית נשיא למכירות. בטרם עברה לוויזה אירופה היא הייתה פעילה בשוק הכרטיסים לתשלומים מראש והצטיינה ביחסיה עם המגזר הקמעונאי.

"לחנך את השוק הישראלי"
יצוין, כי באחרונה העלתה השלוחה הישראלית של ויזה אירופה קמפיין בערוצים 2 ו-10, שנועד לעודד את החשיפה לשימושים החדשים בכרטיסי האשראי המשולבים עם טלפונים סלולריים, בקנייה אונליין ובשימוש בכרטיס ללא צורך בהעברתו על ידי קורא כרטיסים.

הקמפיין, שהופק בחו"ל ומשודר ברחבי אירופה, הותאם לשוק הישראלי. לדברי עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, "מטרת הקמפיין היא לחנך את הצרכנים כיצד אפשר להשתמש בכרטיס ויזה באופנים שונים מאלה שהם רגילים אליהם כיום".

"שוק התשלומים החכם באמצעות כרטיסי אשראי וטלפונים סלולריים צועד קדימה לקראת מהפכה גם בישראל", אמר. הוא הוסיף, כי "במהלך השנה האחרונה נעשו מספר מהלכים חשובים, כמו המיזם של פלאפון ולאומי קארד, שמאפשר למנויי פלאפון לשלם בטלפון, באמצעות כרטיס אשראי מיוחד שהם מקבלים". סלומי ציין, כי עד סוף השנה מתוכננים מיזמים נוספים, שעל חלק מהם נרמז בכנס בשנה שעברה.

"היתרון המרכזי של הפתרונות שלנו הוא שכולם מותאמים ל-NFC, כלומר – לבעלי הרשתות הקמעונאיות", אמר סלומי. "הם לא צריכים להשקיע בהחלפת ציוד קצה והם יכולים להיות בטוחים שהמערכות שקיימות כיום מותאמות לטכנולוגיות החדשות".

מתעניינים בתחום התשלומים האלקטרוניים מבוססי מובייל? הירשמו לכנס mPAY 2013 של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים