מייסד אפל "לא מתלהב" מ-iPhone 5C

"בדרך כלל אני מתעניין במוצרים מתקדמים יותר", אמר סטיב ווזניאק, מייסד שותף באפל, ומיהר לסייג את דבריו: "אולי אני לא דוגמה מייצגת" ● איזה גאדג'ט כן מעניין אותו? "אני רוצה Google Glass"

"לא התלהבתי מ-iPhone 5C". ניתן לחשוב שמדובר בהודעה לקונית ולא חשובה במיוחד, אולם לא כאשר הדובר הוא סטיב ווזניאק, מייסד שותף של ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple) ביחד עם סטיב ג'ובס המנוח.

הדברים המפתיעים נאמרו בראיון שהעניק ל-WiredUK. "בדרך כלל אני מתעניין במוצרים מתקדמים יותר", אמר והוסיף, כי "יכול בהחלט להיות שיש להם שוק גדול ואני לא בהכרח דוגמה מייצגת".

עוד ציין ווזניאק כי אהב את העיצוב של מכשירי iPhone 4 ו-iPhone 5, אך הביע פחות התלהבות ממכשירי iPhone 5S החדשים, שמגיעים בשלושה צבעים. "זה אומר שעכשיו אני צריך לקנות שלושה מכשירים כדי שתהיה לי דוגמה מכל צבע", אמר ווזניאק.

עם זאת, ווזניאק דווקא הביע התלהבות מהרעיון של השעונים החכמים והגאדג'ט המסקרן של גוגל (Google). "אני רוצה את כל הטלפון החכם, את כל האינטרנט, על הזרוע שלי, וגם Google Glass", אמר במפתיע.

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שהמייסד של אפל מועד בלשונו. לפני חודש בלבד עקץ ווזניאק את מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, באומרו כי החברה איבדה את יכולתה לחדש מאז נכנס לתפקיד לפני 13 שנה. גם על הסרט שמתאר את שותפו לדרך, ג'ובס, שיצא לא מכבר לאקרנים, הוא לא חסך את שבטו והביע זלזול בכל הקשור לאמינות הדמויות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב

    אני חושב שהוא אחלה בן אדם, לא מלוקק כמו שאר האנשים בתחום. אומר את מה שהוא חושב. כל הכבוד ווז.....

אירועים קרובים