תדיראן טלקום השיקה את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים

על פי החברה, המערכת תומכת בכ-25 אלף משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות, פונקציות לטלפוני SIP, שרידות אופטימלית ואבטחת מידע ● הגרסה החדשה הושקה שמונה חודשים לאחר יציאת איוניקס 1, וההשקעה הכוללת בפיתוח של שתיהן עמדה על יותר מ-10 מיליון דולרים

תדיראן טלקום מקבוצת אפקון השיקה את איוניקס 2 – מערכת תקשורת אחודה לארגונים מבוזרים, שלטענת החברה מתאימה לכל סביבה שנדרשת על ידי הלקוח, בין היתר לענן, סביבה וירטואלית או מקומית. השקתה של המערכת החדשה מגיעה שמונה חודשים לאחר שהחברה הוציאה את איוניקס 1. פיתוח המערכת הכוללת נמשך כשלוש שנים והושקעו בה יותר מ-10 מיליון דולרים.

על פי תדיראן טלקום, איוניקס 2 תומכת בכ-25 אלף משתמשים וכוללת אפליקציות לחדרי בקרה ולשירותי לקוחות (Contact center) שמתאימות למחשבים, טלפונים חכמים וטבלאטים, כמו גם למגוון משפחות טלפונים ו-Gateways. כן כוללת המערכת פונקציות לטלפוני SIP, שרידות אופטימלית ואבטחת מידע.

מאז השקתה הותקנה איוניקס אצל כ-70 לקוחות מארצות הברית, סין, רוסיה, הודו, אוסטרליה, הולנד, ישראל ומדינות נוספות. בין הגופים הבולטים בהם הוטמעה המערכת בארץ נמצאת עיריית רמת השרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים