ניצחון נוסף לאמזון מול יבמ: תפעיל את הענן של ה-CIA בחוזה בהיקף 600 מיליון דולר

בית משפט בארצות הברית אשרר את ההסכם בין הצדדים, שנחתם לאחר זכייתה של ענקית הקמעונאות במכרז לפני יותר מחצי שנה ● יבמ הודיעה שבכוונתה לערער את ההחלטה

מנהלים את הבית. אמזון

ניצחון נוסף לאמזון (Amazon) על יבמ (IBM): בית משפט בארצות הברית אשרר אתמול (ב') את החוזה שנחתם בין אמזון ל-CIA, לפיו החברה תספק לארגון הביון את שירותי הענן שלה תמורת 600 מיליון דולר. זאת, לאחר שהיא זכתה במכרז שנערך בחודש מרץ וגברה בו על הענק הכחול.

יבמ הפעילה סוללת עורכי דין והביעה מחאה על כוונת ה-CIA להשתמש ב-Amazon Web Services ב-10 השנים הקרובות. במהלך החודשים האחרונים פנתה יבמ ארבע פעמים לממשל האמריקני בבקשה שישקול מחדש את עמדתו בסוגיה. לטענתה, אמזון לא עמדה בכל הקריטריונים של הזכייה ועל כן, יש לפתוח את המכרז מחדש. עד עתה נהגו בממשל להפנות ליבמ פרויקטים גדולים של לוגיסטיקה ומיחשוב, וקל להבין את הדאגה שחשים בענק הכחול מפני כרסום במעמדה כספקית נחשבת.

הענק הכחול הודיע כי בכוונתו לערער על פסיקת בית המשפט הנוכחית. "אנחנו מאוכזבים מפסיקת בית המשפט", נמסר מיבמ. "היה עליו להורות על פתיחת המכרז מחדש ולהוציא את הפגמים שבתהליך הגשת ההצעות. אנחנו מתכננים לערער על ההחלטה, מאחר שההצעה שלנו הייתה עדיפה במובנים רבים, כולל בהיבט המשמעותי ביותר – החסכון. במשך עשרות שנים סיפקנו לממשל פעילויות מיחשוב קריטיות ועשינו זאת בהצלחה. אנחנו מחויבים לספק פתרונות מאובטחים, אמינים ויציבים במיחשוב ענן לסוכנויות פדרליות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים