סי-דאטה תפיץ את פתרונות VMware בישראל

תפעל לצד Arrow ECS ● מינוי המפיצה הנוספת נועד לספק מענה לצרכי מגזר ה-SMB ● רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: "אני שמח שבחרנו בסי-דאטה, שהוכיחה עצמה כטובה והמתאימה ביותר לצרכים שהוגדרו"

מעכשיו - מפיצה של RSA בישראל. C-Data

סי-דאטה (C-Data) תפיץ את פתרונות VMware בישראל. חברת ההפצה תקלוט לתוכה את פעילות ענקית הווירטואליזציה, שהתנהלה עד לאחרונה במסגרת חברת זברה. היא תפעל לצד Arrow ECS הוותיקה.

ההחלטה למנות מפיצה נוספת נועדה לתת מענה נוסף למגזר ה-SMB וכן לאור התחזקותה של החברה בשוק הווירטואליזציה. סי-דאטה הוקמה בשנת 2002 ומדורגת על ידי דן אנד ברדסטריט כחברת הפצת מוצרי IT הגדולה בישראל. היא כוללת צוות של יותר מ-40 מנהלי מכירות ושיווק.

משה (שינו) זוארץ, מנכ"ל סי-דאטה: "אנו רואים ב-VMware שותף אסטרטגי לחיזוק והעמקת האחיזה שלנו בשוק הווירטואליזציה והענן. לצד הרחבת הפעילות שלנו מול ארגוני האנטרפרייז, אנחנו מתמקדים בשוק הארגונים הקטנים והבינוניים".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל: "כחלק מאסטרטגיית ההתפתחות שלנו בישראל, זה חיוני שנמצא את הפרטנרים הטובים ביותר. לאחר בחינה מקיפה ומדוקדקת של המפיצות הגדולות בשוק הישראלי, אני שמח שבחרנו בסי-דאטה, שהוכיחה עצמה כטובה והמתאימה ביותר לצרכים שהוגדרו. בנוסף לשותפות ארוכה השנים והמצויינת עם Arrow ECS, תשמש סי-דאטה כמכפיל כוח משמעותי לכל הלקוחות בישראל. אנו צופים שיתוף פעולה פורה ויעיל והרחבת מעגל לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים