הכנס של יבמ ו-Be2See

Be2See (לשעבר BSolutions), המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים לשיווק ממוקד לקוח, ערכה בשיתוף עם יבמ (IBM) כנס למנהלי שיווק, דיגיטל ומדיה. בכנס הציגה Be2See את הטרנדים החמים בעולמות השיווק הפרסונלי, כולל פתרונות פלטפורמת ה-EMM (ר"ת Enterprise Marketing Management) לשיווק דיגיטלי. האירוע התקיים במרכז הלקוחות של הענק הכחול בפתח תקווה, ונכחו בו יותר מ-100 משתתפים ובהם מנהלי שיווק, דיגיטל, מדיה ו-BI מקשת רחבה של ארגוני אנטרפרייז מובילים, וכן בכירים מיבמ העולמית. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, וחזרה עם תמונות למזכרת…

מימין: ג'ק ואן דר וילק - מנהל מכירות ערוצים בחטיבת EMM, יבמ; ג'ורג' אנידג'אר - סגן נשיא בחטיבת EMM, יבמ; דותן בורנשטיין, מנכ"ל Be2See; ליז בורנשטיין - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, Be2See; וליאור טנר, מנהל נוסע מתמיד באל על

מימין: דותן בורנשטיין, מנכ"ל Be2See; מזי גלאור - סמנכ"ל שיווק, יבמ ישראל; ליז בורנשטיין, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בBe2See; ומיטל טבריה-אגמון - מנהלת מכירות Smarter Commerce, יבמ ישראל

 מימין: אייל בירן - סגן ראש חטיבה בנקאית, בנק לאומי; ליז בורנשטיין - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, Be2See; ודנה פרידמן - מנהלת BI, בנק לאומי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים