ראאן מערכות יישמה ERP פריוריטי בעוז קרמיקה; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

מערכת הפרויריטי, שהחליפה מערכת ישנה של חשבשבת, כוללת בין היתר מודולים בנושאי הנהלת חשבונות, שיווק ומכירות, ניהול סוכנים, CRM, ניהול תחזיות מכירות, רכש, ניהול משרד, ניהול משימות ועוד ● שלמה עוז, מנכ"ל עוז קרמיקה: "הגענו למסקנה שאם אנחנו רוצים לצמוח, אנחנו חייבים לשדרג את היכולות המיחשוביות של הארגון שלנו"

ראאן מערכות סיימה בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת ה-ERP פריוריטי (Priority) עבור חברת יבוא ושיווק הקרמיקה עוז קרמיקה מירושלים. המערכת, שהטמעתה החלה בינואר, החליפה את מערכת אינטגרל של חשבשבת ששימשה את עוז קודם לכן. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-1.5 מיליון שקלים.

המערכת החדשה מכילה עשרות מודולים, לרבות מודול פרויקטים קבלן-דייר-משווק, כספים, הנהלת חשבונות, תמחיר מסחרי, ניהול לפי מרכזי רווח, שיווק ומכירות, מחירוני לקוח, ניהול סוכנים, סניפים והזדמנויות מכירה, ניהול קשרי לקוחות וטלמרקטינג (CRM), ניהול תחזיות מכירות, מודול רכש וניהול תיקי יבוא, ניהול חוקים עסקיים, ניהול תהליכים עסקיים גראפי, ניהול מלאי, הרכבות מוצרים וניהול תהליך ההרכבה, מודול ניהול משרד ומודול ניהול משימות והחלטות בארגון הכולל מנגנון הפצה אוטומטי של מיילים ועוד.

לדברי מנכ"ל עוז קרמיקה, שלמה עוז, התקנת המערכת גרמה למהפכה באופן התפעול של החברה בכל הקשור למכירה, שירות, שיווק, רכש, מלאי, קשר עם הלקוחות ועוד. "הגענו למסקנה שאם אנחנו רוצים לצמוח בתחום אספקת מוצרי הקרמיקה לבניין, אנחנו חייבים לשדרג את היכולות המיחשוביות של הארגון שלנו. השליטה שלי כמנכ"ל, טובה כיום בעשרות מונים בכל הקשור לניהול הפירמה והדבר מתבטא ברווח התפעולי שלנו".

עוז הוסיף, כי "חברה כמו שלנו נמצאת בקשר עם מאות רוכשי דירות, שפונים אלינו ישירות כדי לרכוש אבזרי קרמיקה מעבר לסטנדרט של הקבלן. במקרים הללו, אנו חייבים להתמודד עם בקשות רבות, הזמנות רבות, מועדי אספקה שונים, זיכויים ותוספות. רק מערכת מתוחכמת דוגמת פריורטי יכולה להבטיח מתן שירות מצוין ללקוח מחד, ואת המשך תפקודה המלא של הפירמה גם בעיתות לחץ שכאלו – מאידך".

יעקב אלון, מנכ"ל ראאן: "עם תחילת המשבר, בוטלו פרויקטים רבים בתחום המיחשוב הארגוני, ואולם עם תחילת 2009 – דווקא על רקע העמקת אווירת המשבר הכלכלי – החלה תפנית חיובית בתחום וניכרה עלייה בביקוש של עסקים קטנים ובינוניים למערכות מיחשוב. הסיבה לכך נעוצה ברצון של מנהלי המערכות לשפר את הבקרה והניהול של הפעילות העסקית, דווקא על רקע המשבר, ולייעל את תפקודה בתחומי הרכש, המלאי, השיווק, השירות, ניהול החשבונות ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים