משרד התקשורת קנס את הוט ביותר מ-100 אלף שקלים עקב זמני המתנה ממושכים במוקדי השירות

הלקוחות התלוננו - וזכו: הקנס הוטל לאחר שמועצת הכבלים והלוויין ערכה "הליך בירור מקיף" בנושא ודחתה את טענותיה של הוט ● משרד התקשורת הזהיר את החברה כי אם השירות הלקוי יימשך - יוטלו עליה קנסות נוספים, בסכומים גבוהים יותר

התלונות הרבות של לקוחות על ההמתנה הארוכה והמעיקה במוקדים של הוט (HOT) נושאות פרי: מועצת הכבלים והלוויין הטילה הבוקר (א') על החברה בגין כך קנס בסך 100,800 שקלים. "התלונות הרבות בדבר השירות שניתן במוקדי הוט מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן", אמר שר התקשורת, גלעד ארדן.

בהודעת המשרד נמסר כי על מתן הקנס החליט ממלא מקום יו"ר המועצה, נתי שוברט, לאחר "הליך בירור מקיף" של התלונות ולאחר שמועצת הכבלים והלוויין קיבלה נתונים לפיהם זמני המענה במוקדי השירות של הוט חורגים באופן ניכר מדרישות הרישיון. המועצה נתנה להוט הזדמנות להציג את עמדתה אולם דחתה את טענותיה וקבעה שההפרה אמנם התקיימה.

בנוסף, משרד התקשורת הבהיר להוט שעליה לפעול במהירות על מנת לשפר את זמני המענה במוקדי השירות והזהיר אותה שאם זה לא יקרה, לא מן הנמנע שבעתיד יבחן המשרד להטיל עליה קנסות נוספים – ובסכומים גבוהים יותר.

לדברי שוברט, "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של הוט עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל קנס כספי בגינן. אני תקווה שכולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה, כפי שמבטיחה החברה".

באחרונה נקלעה הוט למשבר חמור ביחסי העבודה בחברה, בעקבות החלטתה להעביר את הטכנאים שלה למיקור-חוץ. ההחלטה והצעדים שנקטו הטכנאים בעקבותיה גרמו לפגיעה בשירות הלקוחות, ולקוחות רבים התלוננו על השירות הגרוע שהחברה מספקת – הן במענה במוקדי השירות והן בזמני הטיפול בתקלות ובהגעה של טכנאים. אולם, יצוין שהתלונות בנושא לא החלו עם שביתת הטכנאים ולקוחות החברה מתלוננים על השירות הלקוי שניתן להם מזה שנים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניב

    למה הקנס למשרד התקשורת? חלקו את זה ללקוחות! משרד התקשורת עושה קופה, הלקוח זה שסובל.

  2. מעין

    הקנס - לעג לרש. מזיז להם את קצה הציפורן הקטנה ברגל. זה פחות מהמשכורת החודשית של המנכל. כמה אירוני ששם המנכל : הרצל עוזר ושם מנכל שרות לקוחות : שימי עזר.

אירועים קרובים