FullTank: האפליקציה שתעזור לכם להחליט היכן למלא דלק

מחיר הדלק הוא אחד המשתנים החשובים בעלות היקרה של אחזקת רכב בישראל ● FullTank תסייע לכם לחסוך על ידי חיפוש תחנת הדלק הזולה ביותר בסביבה, ביחד עם עוד כמה משתנים שכדאי לקחת בחשבון לפני שהמשאבה זוללת לנו את הארנק

אחזקת רכב פרטי יכולה לפעמים לשגע את האדם מהיישוב, במיוחד בהיבט של המחיר. לא משנה אם מדובר באוטו חדש שזה עתה יצא ועדיין יש לו ריח של פלסטיק או ברכב שכבר מתחיל את העשור השני, או אפילו השלישי, שלו על כבישי ישראל, ההוצאה על רכישת הרכב היא בדרך כלל רק האות לשלל הוצאות שוטפות – ביטוחים, טיפולים, דלק ומה לא.

הפעם אתעכב קצת על הדלק. מחיר הליטר עלה, מחיר הליטר ירד, הממשלה החליטה שמס הבלו שהיא לוקחת לא מספיק גבוה או ששולי הרווח שנותר לתחנות הדלק גבוה או נמוך מדי. המחיר של הדלק עולה ויורד כמו בבורסת ניחושים, בכל חודש יש שינוי, מה שהופך לאחד הדברים שהכי מעיקים ומתסכלים בעלי רכבים ולהוצאה שוטפת גדולה במיוחד.

אז מה עושים? כמובן, מנסים לחסוך, למצוא תחנות שמוכרות את הדלק בכמה אגורות פחות, לפחות. כאן נכנסת האפליקציה FullTank של MoozaTec, שמשלבת מוטיבים חברתיים כדי לעזור לכם למצוא את תחנת הדלק הכי קרובה וזולה למיקום הנוכחי שלכם.

מיד כשמפעילים את האפליקציה מופיעה רשימה שממוינת לפי מחיר לליטר דלק במרחק של עד ארבעה ק"מ מהמיקום שלכם, או ההיפך. המחיר מופיעים בצבע ירוק, אם הוא מתחת לממוצע, או אדום, אם הוא מעל לממוצע.

לחיצה על תחנה מספקת פירוט רב יותר בו מוצגים המחירים עבור כמה סוגי דלקים (95, סולר ו-98) ומתי הם עודכנו באחרונה. כמו כן, המשתמש יכול לעדכן את המחירים באופן ידני, לטובת כל משתמשי האפליקציה, ולהגדיר האם מדובר במחיר לשירות מלא, שירות עצמי או הנחה עבור תשלום במזומן, אם יש. אפשר גם לראות תמונה של התחנה, אם קיימת אחת כזו בגוגל (Google), לקבל הוראות ניווט, לחייג לתחנה ולהוסיף תחנת דלק מסוימת לרשימת המועדפות עליכם. כמו כן, אפשר ללחוץ בתחתית המסך על כפתור "תדלקתי", לצורך מעקב אחרי התדלוקים שאתם מבצעים.

האפליקציה כוללת מספר צלמיות נוספות, שמציינות אילו שירותים יש בתחנה מעבר לתדלוק, כגון פנצ'ריה, סופרמרקט או מזנון. בעמוד הראשי אף אפשר להשתמש במסנן תצוגה כדי להציג את כל התחנות שמתאימות לאלמנט מסוים: לדוגמה, רשימה של כל התחנות ששומרות שבת, כאלה שיש בהן מתקן שטיפה או כל התחנות שנמצאות ברשימת המועדפים שלכם. הרשימה מתרעננת מדי פעם באופן עצמאי, אך אפשר לבצע לה רענון ידני.

תפריט האופציות, שמופיע בלחיצה על כפתור ההגדרות של המכשיר, מאפשר לראות את כל התדלוקים שביצע המשתמש (אפשר להוסיף תדלוקים באופן ידני), רשימה של המשתמשים שתרמו את המידע הרב ביותר לאפליקציה (דורש רישום לשירות) ומספר הגדרות נוספות, בהן סוג הדלק המבוקש, סוג השירות, טווח החיפוש (החל משני ק"מ ועד 20 ק"מ), גודל המיכל של המכונית ומספר התחנות שיוצגו. בנוסף, ניתן לקבוע באיזו אפליקציית ניווט להשתמש – ב-Google Maps או ב-ווייז (Waze).

אני בטוח שלא כולם בוחנים רק את מחיר הדלק בעת שהם בוחרים את התחנה בה הם מתדלקים. FullTank מתייחסת להרבה מאוד משתנים נפוצים, אבל חסרה את האפשרות להוסיף התייחסות להנחות שונות שמעניקות לפעמים חברות כרטיסי אשראי בעת תדלוק בתחנות ששייכות לרשת מסוימת. כך או כך, מדובר באפליקציה שבשימוש נכון יכולה לחסוך לבעלי רכבים הרבה כסף, ואולי גם לגרום לתחנות יקרות יותר להוריד את המחירים שלהן.

להורדת FullTank מ-Google Play לחצו כאן.

להורדת FullTank מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סתראק שמסיאן

    פולט טנק זה משהו נהדר חבל לא להפעיל אתו

  2. ami

    מה קורה עם אפליקציי full tank מדוע אינה פועל!???

אירועים קרובים