מנהל בכיר באפל: המעשים של סמסונג פגעו במכירות של ה-iPhone וה-iPad

"קשה הרבה יותר ליצור ביקוש וכיום אנשים מפקפקים בחדשנות וביכולות העיצוב שלנו, כפי שלא עשו מעולם", טען מנהל השיווק של אפל בעדותו במסגרת משפט הפיצויים ● הוא הוסיף כי "סמסונג פגעה בתפיסה של אפל ברחבי העולם כחברה חדשנית שמציעה עיצוב מתקדם"

סמסונג (Samsung) פגעה במאמצי השיווק של אפל (Apple), במוניטין שלה ובפעילותה העסקית, בכך שמכרה מכשירים שעיצובם הועתק ממכשירי iPhone ו-iPad – כך על פי פיל שילר, מנהל השיווק הראשי של אפל. שילר העיד במסגרת משפט חוזר לקביעת סכום הפיצויים שעל סמסונג לשלם לאפל, שמתנהל בבית המשפט בסן חוזה שבקליפורניה.

"קשה הרבה יותר ליצור ביקוש וכיום אנשים מפקפקים בחדשנות וביכולות העיצוב שלנו, כפי שלא עשו מעולם", טען שילר והוסיף כי "סמסונג פגעה בתפיסה של אפל ברחבי העולם כחברה חדשנית שמציעה עיצוב מתקדם".

בחקירה הנגדית שאל הפרקליט של סמסונג, ויליאם פרייס, את שילר: "נכון שלאפל אין פטנט רשום על מוצרים שהם יפים או סקסיים"? שילר השיב: "בענף נוטים לחקות מוצרים מצליחים".

בעדותו הכחיש מנהל השיווק של אפל כי החברה השיקה את מחשבי iPad Mini בתגובה למוצרים מתחרים בשוק מחשבי הלוח. לשאלת פרייס אם אפל לא השיקה את המחשבים הללו כחיקוי למוצרים של סמסונג הוא השיב כי "בסך הכול ניסינו לשפר את המוצר שלנו".

בשנה שעברה פסק חבר מושבעים לטובת אפל פיצויים בסכום של יותר ממיליארד דולר, לאחר שנקבע כי סמסונג הפרה את זכויותיה בפטנטים ובעיצובים. אולם, בחודש מרס השנה קבעה השופטת לוסי קוה כי יש לערוך משפט חוזר לגבי סכום של 400 מיליון דולר מתוך כלל הפיצויים, לאחר שמצאה שחבר המושבעים טעה בחישוביו.

שילר היה האחרון מבין שישה עדים שהעלתה אפל לדוכן. אחריו החלה סמסונג להעלות עדים מטעמה, וסיכומי הצדדים יישמעו ביום ג' הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים