בעלי המניות של פריון אישרו ברוב של 99% את רכישת חטיבת הסרגלים של קונדואיט הישראלית

על פי ההסכם, פיצלה קונדואיט את החטיבה ואיחדה את שני חלקיה עם פריון לחברה משותפת בשם ClientConnect ● חלוקת המניות של החברה החדשה: 81% לקונדואיט ו-19% לפריון ● העסקה צפויה להיסגר במהלך ינואר

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון

באסיפה כללית מיוחדת אישרו אתמול (ב') בעלי המניות של פריון נטוורק (Perion Network) ברוב סוחף, של 99%, את המיזוג עם חלק מקונדואיט (Conduit) הישראלית. השלמת העסקה צפויה במהלך ינואר הקרוב.

ההסכם בין שתי החברות נחתם בספטמבר השנה והוא כולל את איחוד חטיבת סרגלי הכלים (Client Connect) של קונדואיט עם פריון, בעסקה המתבססת על מניות בלבד. בהמשך להסכם הוקמה ClientConnect, חברה ישראלית חדשה שמוחזקת על ידי בעלי המניות של קונדואיט, ביחס זהה לאחזקתם בה.

על פי ההסכם, קונדואיט פיצלה את חטיבת סרגלי הכלים שלה, שכוללת את פלטפורמת המונטיזציה וההפצה של החברה למפיצים ולמפתחים. החטיבה המפוצלת תאוחד, כאמור, עם פריון, שבכפוף לסגירת העסקה תקצה לבעלי המניות של קונדואיט בין 57 ל-60 מיליון מניות. לאחר הסגירה, 81% מהחברה המאוחדת תהיה מוחזקת על ידי בעלי המניות של קונדואיט ו-19% – על ידי בעלי המניות של פריון.

בראש החברה המאוחדת יעמדו ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון, ויעקב קאופמן, סמנכ"ל הכספים שלה, שימשיכו לכהן גם בתפקידיהם הנוכחיים. ג'וש ווין, שהוביל את חטיבת סרגלי הכלים של קונדואיט, ימשיך בכך ויצטרף לפריון כנשיא. דרור ארז, מייסד משותף של קונדואיט, ורועי גן, סמנכ"ל הכספים של החברה, יצטרפו לדירקטוריון פריון.

קונדואיט תמשיך לפעול ולהשקיע בעסקיה הנוספים, בעלי הצמיחה הגבוהה, בהם דפדפן ה-U browser ו-Conduit Mobile – פלטפורמה ליצירה עצמאית של יישומים.

החברה שתיווצר כתוצאה מההסכם צפויה להניב הכנסות שנתיות של 367.2 מיליון דולרים (נכון למועד סיום השנה הכספית של פריון, לפני כחמישה חודשים). שווייה של פריון עומד על 161 מיליון דולר ואילו זה של קונדואיט, על בסיס גיוסי הכספים שביצעה ב-2012, על 1.5 מיליארד.

מנדלבאום אמר כי "בעלי המניות של פריון מכירים בערך שנוצר מהאיחוד המהותי עם חטיבת סרגלי הכלים של קונדואיט, כפי שניכר מהאישור הגורף שנתנו לעסקה".

במרץ 2011 פורסם שקונדואיט מנהלת מגעים לרכישתה תמורת מאות מיליוני דולרים. גורמים המקורבים למגעים העריכו אז, כי ייתכן שסכום הרכישה יעמוד על יותר ממיליארד דולרים. בסופו של דבר, עסקה זו לא יצאה לפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים