דרמה במלם-תים: המנכ"לים חיים מזרחי וספי גל עזר פורשים; עשרות מנהלים יפוטרו

הקבוצה ביצעה שורה של שינויים ארגוניים ובהם איחוד הפעילות של תים-נטקום ואומניטק, תחת ניהול משותף של אודי וינטראוב ● שלמה אייזנברג, מנהל העסקים הראשי ובעל השליטה: "הרציונל הוא לייסד גוף רזה יותר ויעיל יותר - זה מחויב המציאות"

שלמה איזנברג, יו"ר מלם תים

המצב במשק ממשיך לתת את אותותיו על החברות הגדולות בענף: לאחר שנס ישראל נפרדה לפני מספר שבועות ממנהלים רבים, מלם-תים עשתה מהלך דומה בחברות הבנות שלה. הקבוצה ביצעה שינויים ארגוניים במסגרתם חיים מזרחי, מנכ"ל תים-נטקום, וספי גל עזר, מנכ"ל מלם מערכות, פורשים מהחברה – וכ-30-20 מנהלים בדרגי הביניים יפוטרו.

מלבד השינויים הפרסונליים הוחלט לאחד את הפעילות של תים-נטקום ואומניטק, תחת ניהול משותף של אודי וינטראוב, כיום מנכ"ל אומניטק. וינטראוב יהיה אחראי גם על פעילות מיקור-החוץ התשתיתי של הקבוצה.

אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק. אחראי גם על פעילות מיקור-החוץ התשתיתי של הקבוצהמהלך נוסף עליו החליט שלמה איזנברג, מנהל העסקים הראשי ובעל השליטה בקבוצה, הוא איחוד של שני אגפי פיתוח התוכנה של מלם מערכות לאגף אחד, אותו ינהל דורון גיגי.

ממלם-תים נמסר כי הן גל עזר, ששימש מנכ"ל מלם מערכות בשלוש השנים האחרונות, והן מזרחי, שכיהן כמנכ"ל תים מאז 1999 ומונה ביולי השנה למנכ"ל תים נטקום, "ימשיכו ללוות את תהליך השינוי" בקבוצה.

חיים מזרחי, מנכ"ל תים-נטקום הפורש. צילום: ניב קנטוראיזנברג אמר לאנשים ומחשבים כי "הרציונל של השינויים הוא לייסד גוף רזה יותר ויעיל יותר. מלם מערכות תהיה גוף פיתוח תוכנה אחד גדול, תחרותי ורווחי, שימנה 500 אנשי פיתוח. החברה לא תעסוק במכירת מוצרי תוכנה. תים-נטקום ואומניטק יבצעו את כל פעילות התשתיות: חומרה, תקשורת, אבטחת מידע, מכירת מוצרי תוכנה – הפעילות שביצעה SRL, שרכשנו לפני כשנה – וכן מיקור-חוץ תשתיתי. תים-נטקום-אומניטק יהיה גוף המונה 1,200 עובדים ומחזור מכירות של 900 מיליון שקלים".

"גל עזר ביקש לפרוש לעסקים פרטיים", ציין איזנברג. "בהזדמנות זו ביטלנו שכבה שלמה של ניהול. זה מחויב המציאות כיום". הוא סירב למסור כמה כסף יחסוך המהלך למלם-תים.

לדבריו, "הארגון מחדש נועד על מנת לשפר את היתרון של הקבוצה ולהתאים אותה לשינויים הצפויים בענף בישראל ובעולם. מדובר בצעד משלים למהלך של איחוד פעילויות תים ונטקום לפני כחצי שנה".

ספי גל עזר, מנכ"ל מלם מערכות הפורש. צילום: קובי קנטור

הוא הוסיף, כי "תחומי הפעילות של הקבוצה לא ישתנו בעקבות השינויים האלה. אנחנו מאמינים שהמהלכים ישפרו באופן מהותי את היכולת שלנו להתחרות בתנאי השוק המאתגרים, להיערך נכונה לשינויים הצפויים בשוק זה בעתיד ולשפר את רווחיות הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים