Marketo רכשה את Insightera הישראלית תמורת 25 מיליון דולר
החברה הנרכשת פיתחה פתרון המספק בזמן אמת נתונים אודות לקוחות שנכנסים לאתרי קניות ברשת או לאתרים נותני שירות, כגון בנקים ● Marketo מתכוונת להפוך את הפעילות של Insightera למרכז פיתוח שלה בישראל
אקזיט נוסף כחול לבן: הסטארט-אפ הישראלי Insightera נמכרה לחברה האמריקנית Marketo, שעוסקת בתחום ה-B2B. סכום הרכישה לא נמסר לפרסום אולם לפי ההערכות הוא עומד על בין 20 ל-25 מיליון דולר.
Insightera הוקמה ב-2009 על ידי מיקי אלון, המשמש כמנכ"ל החברה, ומייק תלם, כיום הסמנכ"ל הטכני שלה. מספר עובדי החברה עומד על 20, מהם 15 בישראל. Marketo מתכוונת להפוך את הפעילות של החברה הנרכשת למרכז פיתוח שלה בישראל.
הפתרון שפיתחה Insightera מספק בזמן אמת נתונים אודות לקוחות שנכנסים לאתרי קניות ברשת או לאתרים נותני שירות, כגון בנקים, בהם מספר הביקורים שלהם באתר, המידע שהם ביקשו לקבל או המוצרים שהם רכשו. הכול נעשה בצורה אוטומטית, מבלי שהגולש חייב להזדהות. עד כה גייסה החברה כ-6.5 מיליון דולר מקרנות הון-סיכון, בעיקר מגלילות קפיטל פרטנרס. קרנות נוספות הן Lightspeed Ventures ו-Opus Capital Ventures.
פיל פרננדז, מנכ"ל Marketo, אמר כי החברה רכשה את הסטארט-אפ הישראלי "משום שמאז הקמתו, הוא ממוקד בסיוע למשווקים דרך האינטרנט, במטרה לחזק את הקשר בינם לבין הלקוחות".
לדברי אלון, "השילוב בין שתי החברות יספק לשוק שירותים שאף חברה אחרת לא מסוגלת לספק".
תגובות
(0)