סטיה נדלה, המועמד הבכיר למנכ"ל מיקרוסופט, מציג: דברים שלמדתי מסטיב באלמר

"הוא אולי האדם היציב והמציאותי ביותר שהכרתי. באלמר תמיד התמקד במהלך הבא. מבחינתו, הכי חשוב זה להמציא את עצמך כל הזמן מחדש", אומר נדלה - סגן נשיא למיחשוב ענן ולארגונים גדולים בענקית התוכנה

סטיה נדלה, סגן נשיא למיחשוב ענן ולארגונים גדולים ומנהל החטיבה לשרתים וכלים של מיקרוסופט (Microsoft), נמנה על הקבוצה המצומצמת של המועמדים הפנימיים שעשויים להחליף את סטיב באלמר בתפקיד המנכ"ל של ענקית התוכנה. נדלה עובד במיקרוסופט מזה 21 שנים ובשלוש השנים האחרונות הוא מדווח ישירות לבאלמר.

על אף שרבים מבקרים את תפקודו של באלמר וטוענים כי תחת ניהולו הגיבה החברה בקצב איטי מדי להתפתחויות שחלו בשנים האחרונות בשוק, הרי שבראיון שהעניק המועמד באחרונה ל-ZDNet הוא טען כי המנכ"ל הפורש של מיקרוסופט השכיל לשמור על איזון הולם בין הנושאים השונים בסדר העדיפויות של החברה.

"באלמר הוא אולי האדם היציב והמציאותי ביותר שהכרתי", אמר נדלה. הוא סיפר שבפגישה שהוקדשה להערכת הביצועים שלו אמר באלמר: "מה זה משנה מה היה בעבר? בתחום שלנו, שום דבר לא נשאר לאורך זמן. אנחנו צריכים להמציא כל הזמן נוסחאות חדשות. מה שאשפוט אותך על פיו, ומה שאני רוצה שתתמקד בו, זה לא כיצד אתה או מישהו אחר ניצל הזדמנויות בעבר, משום שזה לא אומר שום דבר על הזדמנויות בעתיד".

יתרה מזאת, אף על פי שבאלמר ידוע כאדם שמתמקד בפרטים, לדברי נדלה, הוא מעולם לא שאל במהלך פגישות עבודה על פעולות שונות שבוצעו בעבר. "הוא תמיד התמקד במהלך הבא", אמר. "מבחינתו, הכי חשוב זה להמציא את עצמך כל הזמן מחדש".

"זו המורשת הכי חשובה שלו", הוסיף. "הוא תמיד אומר שהכי חשוב זה להביס את הממוצע, שאי אפשר להצליח בכל דבר. זה לא שמאז ומעולם הייתה לנו פעילות נפלאה בתחום של המיחשוב הארגוני. במהלך הכהונה שלו היו הרבה נפילות והרבה לידות מחדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים