לאומית שירותי בריאות זכתה בתואר אלוף האלופים בתחרות מצטייני המיחשוב

השופטים בתחרות של אנשים ומחשבים בחרו בעמדת שירות עצמי של הקופה וכתבו שהיא "מביאה לידי ביטוי את יכולות מסך המגע של חלונות 8, באמצעות ממשק חדשני, תוך התבססות על תשתית ה-SOA הארגונית"

לאומית שירותי בריאות זכתה בתואר אלוף האלופים בתחרות מצטייני המיחשוב IT Awards 2013, לאחר שפרויקט עמדת השירות העצמי שלה קיבל מהשופטים את הציון הגבוה ביותר. החברה הגיעה ראשונה מבין יותר מ-200 פרויקטים מארגונים מכל מגזרי המשק שהתמודדו בשלבי התחרות השונים, ב-11 קטגוריות שיפוט.

טקס הכרזת הזוכים בתחרות התקיים הבוקר (ד') זו השנה ה-11, בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס נערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים.

מכבי שירותי בריאות קטפה את מספר הפרויקטים המצטיינים הגבוה ביותר – שמונה. בנק לאומי דורג במקום השני, עם חמישה פרויקטים מצטיינים, ולאחריו, במקום השלישי, שירותי בריאות כללית, עם ארבעה פרויקטים. מגדל חברה לביטוח ועיריית תל אביב-יפו זכו כל אחד בשלושה פרויקטי הצטיינות.

בנימוקיהם כתבו השופטים כי "עמדת השירות העצמי מאפשרת קבלת מידע אישי וביצוע פעולות ללקוחות הקופה. העמדה מביאה לידי ביטוי את יכולות מסך המגע של חלונות 8 (Windows 8), באמצעות ממשק חדשני, כל זאת תוך התבססות על תשתית ה-SOA הארגונית". הפרויקט פותח על ידי צוות ה-IT של לאומית עם סיום של נס ישראל וטלדור. מטעם הקופה קיבלו את הפרס מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות, ועובדיו.

החברות שפרסו חסותן על האירוע הן: אורקל (Oracle), נס טכנולוגיות, מטריקס, CA ישראל, נט-אפ (NetApp) ישראל, One1, אדוונטק, מוביסק, טלדור, קבוצת יעל, קומוולט (Commvault) ישראל, VMware ישראל, מכללת רמת גן, HMS – הלפרין יועצים, Insentive Solutions, אנקור ואינסטינקט.

כבכל שנה, שימש גם הפעם עו"ד אביב אילון כיועץ המשפטי של התחרות. השופטים בתחרות היו: אבי עסיס, אלדד גפן, גדעון כהן, גילי רגב, דורון אמיר, דורון יצחקי, דן תל ניר, ד"ר יצחק שמר, ד"ר מיכה חנני, זיו תובל, חסידה קופרברג, יובל אילוז, יונה קליפר, יוני ראוכברגר, מאיר מושקה, ד"ר מוריה לוי, מיכאל ליבר, משה קליינמן, משה מקס, נדב שפיר, עדה מרקמן, ד"ר עדי קפליוק, עופר עוז, עופר ויסברג, פיני כהן, פלורה לוין, קובי הוכמן, רן שלום, מאיר פורמנסקי, שי גוטמן ושמואל גלייזנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים