יבמ תשקיע 1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת מיחשוב הענן שלה

במסגרת ההשקעה, שמהווה מהלך המשך לרכישת SoftLayer, יוסיף הענק הכחול 15 מרכזי נתונים חדשים ברחבי העולם השנה, כאשר בסך הכל תפעיל יבמ 40 מרכזי נתונים ● לאנס קרוסבי, ראש חטיבת הענן ב-יבמ: "ההשקעה נועדה למצב את החברה כאחד משלושת או ארבעת הספקים הגדולים ביותר בעולם לתחום"

ענקית המיחשוב יבמ (IBM) תקצה יותר מ-1.2 מיליארד דולרים להרחבה פריסת מיחשוב הענן שלה. ההשקעה כוללת רשת של מרכזי מיחשוב ענן, שיספקו ללקוחות יבמ גמישות גבוהה יותר, עבודה שקופה, שליטה באופן ניהול הנתונים, הרצת יישומים עסקיים ותפעול תשתיות ה-IT בסביבת הענן. הענק הכחול יוסיף 15 מרכזי נתונים חדשים ברחבי העולם השנה, כאשר בסך הכל תפעיל יבמ 40 מרכזי נתונים.

ההשקעה הנוכחית בענן היא מהלך המשך לרכישת SoftLayer, אשר נחשבת לאחת מהספקיות המובילות של תשתיות מיחשוב ענן. את הרכישה ביצעה יבמ ביוני האחרון והיקפה נאמד ביותר משני מיליארד דולרים. מתחרותיה העיקריות של SoftLayer היו אמזון (Amazon), מיקרוסופט (Microsoft) ו-Rackspace.

הרחבת סביבת הענן של יבמ, נמסר, מיועדת להאיץ את הכניסה לשווקים חדשים, על בסיס הביקוש הגובר לשירותי ענן בעלי ערך מוסף גבוה. ההערכות הרווחות בתעשייה הן, ששוק מיחשוב הענן יגלגל כ-200 מיליארד דולרים בשנת 2020. רוב הגידול יבוא מעסקים וגופי ממשל, המקימים שירותי ענן לשווקים אותם הם משרתים, מוכרים באמצעותם מוצרים ושירותים, מפתחים מוצרים, מנהלים את שרשרת האספקה ומשנים את התהליכים העסקיים המשרתים אותם.

ההשקעה תסייע ללקוחות יבמ לבנות, לנהל, לשלב ולנטר את הדור הבא של תשתיות IT, העתיד להישען על יכולות הענן. יבמ תהפוך את SoftLayer לתשתית הכוללת לסל מוצרי הענן שלה.

לדברי לאנס קרוסבי, מנכ"ל SoftLayer לשעבר וכיום ראש חטיבת הענן ב-יבמ, "ההשקעה נועדה למצב את החברה כאחד משלושת או ארבעת הספקים הגדולים ביותר בעולם לתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים