מריסה מאייר הבטיחה לנתניהו: אגיע לישראל ביולי

נתניהו ומאייר נפגשו אמש (ד') בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס ושוחחו על תעשיית ההיי-טק הישראלית ● ראש הממשלה קרא למנכ"לית יאהו! "להגדיל את הנוכחות של החברה בישראל" והתעניין מה הוא יכול לעשות כדי שזה יקרה

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), תגיע לביקור בישראל בחודש יולי – כך היא הבטיחה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפגישה שהתקיימה בין השניים אמש (ד') במסגרת דיוני הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ.

במהלך הפגישה שוחחו השניים על תעשיית ההיי-טק הישראלית ועל דרכים לשיתוף פעולה בינה, ובין ישראל בכלל, ליאהו!

בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק (Facebook) של נתניהו נכתב כי בפגישה הציג ראש הממשלה את יתרונות ההשקעה בטכנולוגיה הישראלית ושוחח עם מאייר על המובילות של ישראל בתחום טכנולוגיות הסייבר. הוא שאל את מנכ"לית יאהו! מה הוא אישית יכול לעשות כדי להגדיל את השקעות החברה בישראל. "אני רוצה שתגדילו את הנוכחות שלכם בישראל", אמר נתניהו למאייר. "אנחנו רוצים להגדיל את השותפות אתכם".

בהמשך הוועידה צפוי נתניהו להיפגש עם מנהל העסקים הראשי של גוגל (Google), ניקאש ארורה. בשעות אחר הצהרים (ה') הוא יישא נאום במסגרת הוועידה, בו ידבר על הכלכלה הישראלית ועל ההזדמנויות שיש לחברות מהעולם להשקיע בארץ.

מאייר כבר דיברה בפני באי הכינוס אתמול (ד') ואמרה כי "האינטרנט של הדברים ישנה את כולם ויהווה נקודת מפנה באופן בו ארגונים יעשו עסקים השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים