יגאל שניידר, אלכסנדר שניידר: "ניהול נכון של הדטה סנטר יביא לחיסכון של עשרות מיליוני שקלים"

"בחישוב של עלות בעלות כוללת, TCO, חוות שרתים מודולרית חוסכת בין 20%-40% לאורך 10 שנים - וזה שם המשחק", אמר שניידר, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "חשיבה מודולרית מאפשרת גם תגובה מהירה לצרכי התפתחות טכנולוגית, זמינות לכל עת ויעילות אנרגטית"

"מרבית הבזבוז בצריכת החשמל של חוות שרתים הוא בתחום מיזוג האוויר. ניהול נכון של הדטה סנטר עשוי להניב חיסכון של מאות אלפי שקלים בשנה ושל עשרות מיליוני שקלים לאורך שנים", כך אמר יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר. לדבריו, "בחישוב של עלות בעלות כוללת (TCO), חוות שרתים מודולרית חוסכת בין 20%-40% לאורך 10 שנים – וזה שם המשחק. חשיבה מודולרית מאפשרת גם תגובה מהירה לצרכי התפתחות טכנולוגית, זמינות לכל עת ויעילות אנרגטית".

שניידר דיבר בכנס Data Center & Infrastructure. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים התקיים היום (ג') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

במהלך דבריו העלה שניידר כמה שאלות חשובות, שכוללות מידע שהושרש לגבי דטה סנטרים, ובתשובות הפריך אותן. לדבריו, "צריכת החשמל מהווה 30%-50% מהעלות הכוללת של בנייה ותחזוקה של דטה סנטר, בעיקר מיזוג האוויר. הטמפרטורה הנכונה לשרתים בחוות שרתים היא 25 מעלות ולא פחות. משום מה השתרשה האמונה שבחוות שרתים צריך להיות קר מאוד – וזה לא נכון. כל הורדה של מעלה אחת בטמפרטורה מניבה חיסכון חשמל של 4%. לכן, כאשר הלקוח הארגוני מעוניין בבנייה של דטה סנטר, עליו להבליט את העובדה שיעילות אנרגטית היא המימד החשוב ביותר – ולא המערכת הזולה ביותר. הניסיון מלמד שהמערכת הזולה ביותר לא תהיה הכי יעילה. ארגון שלא יבחר במערכת בעלת היעילות האנרגטית הכי גבוהה ייכנס למצב שבו על כל 1,000 דולר שיחסוך ברכישה לטובת ההקמה, הוא ישלם בין 20 ל-30 אלף דולר במשך עשרות שנים".

מגמה נוספת אותה ציין שניידר היא "השיטה המודולרית לתכנון ויישום חוות שרתים. בשנה שעברה העביר הקונגרס האמריקני חוק שמכתיב שכל חוות השרתים של הממשלה הפדרלית תיבנה בשיטה מודולרית. המטרה העיקרית היא חיסכון בכספי משלם המיסים – עיקרון ראוי, שכולי תקווה שיאומץ בעתיד גם בישראל. שיטות תכנון ויישום מתקדמות מכתיבות יישום מודולרי, שחוסך ממון רב בהקמה ובתפעול של חוות השרתים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים