ברק עילם מונה למנכ"ל נייס במקום זאבי ברגמן

עילם, שעובד בחברה ב-15 השנים האחרונות, משמש כיום כנשיא נייס אמריקה ● ברגמן הסביר את החלטתו לפרוש בצורך "לפנות יותר זמן לעסקים פרטיים", אולם ימשיך לשמש כדירקטור בחברה

נייס (NICE) הודיעה היום (ג') על מינויו של ברק עילם למנכ"ל החברה, במקומו של זאבי ברגמן הפורש מתפקידו.

עילם, אשר נמצא בנייס ב-15 השנים האחרונות, משמש כיום כנשיא נייס אמריקה, ובין תפקידיו הקודמים בחברה ניתן למנות את ראש ארגון המכירות והמנהל הכללי של החטיבה האזרחית של נייס באמריקה. כמו כן, ייסד וניהל את קבוצת האינטראקציות ועסק במגוון תפקידים נוספים בחברה, בתחומי פיתוח מוצר, מכירות ושיווק שירותים.

"אחרי כמעט חמש שנים מרתקות בחברת נייס, החלטתי לפרוש מתפקידי כנשיא ומנכ"ל, כדי לפנות יותר זמן לעיסוקים פרטיים", אמר ברגמן, שימשיך לכהן בדירקטוריון החברה.

"לעילם הצלחה מוכחת בהקמת יחידות עסקיות ובהשגת תוצאות, והיתה לו תרומה משמעותית לצמיחה של נייס ולהצלחתה. במשך הקריירה שלו הוא הפגין יכולת גבוהה בהובלת ארגונים, בהם צוותי מוצר ומכירות, ואף ידע להציג טכנולוגיות חדשות ולטפח חדשנות", אמר דיוויד קוסטמן, יו"ר הדירקטוריון של נייס, והוסיף כי "המינוי מצביע על עומקה של השדרה הניהולית בנייס. אני סמוך ובטוח כי הוא האדם הנכון להניע את החברה למיצוי ההזדמנויות הרבות בשוק, ולהוביל אותה להמשך צמיחה בשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים