הנשיא קבע שיא: פרס העביר את שיעור האזרחות המקוון הגדול בעולם

פרס לימד יותר מ-7,100 תלמידים מרחבי הארץ אזרחות בשיעור שהעביר במשרדי סיסקו ישראל - ושבר את שיא גינס ● סגן נשיא גינס העולמית, מרקו פריג'אטי, אמר כי החברה התעניינה בשיעור בגלל הנושא, פרס עצמו והטכנולוגיה, שיכולה לשפר את החינוך

06/02/2014 14:00

נשיא המדינה, שמעון פרס, שבר היום (ה') שיא גינס כשהעביר את שיעור האזרחות המקוון הגדול בעולם, בפני יותר מ-7,100 תלמידים מרחבי הארץ.

פרס קבע את השיא במהלך ביקור שקיים במטה של סיסקו (Cisco) בנתניה והשתמש לצורך כך במערכות שיחות הוועידה המקוונות של החברה ב-HD. הוא אמר כי "אני גאה על כך שהתלמידים השתתפו בשיעור".

סגן נשיא גינס העולמית, מרקו פריג'אטי, ריכז את הנתונים שהוזרמו במהלך השיעור והכריז על הזכייה. פריג'אטי אמר כי חברת גינס התעניינה בשיעור "בגלל הנושא, שרלוונטי לכל אדם בעולם, המורה, שמעון פרס, והטכנולוגיה החדישה, שניתן לשלב אותה בחינוך ולשפר אותו".

יותר מ-7,100 תלמידים למדו אזרחות מהאזרח מספר 1. צילום: מארק ניימן, לע"מ

לדברי מנכ״ל סיסקו ישראל, בועז מעוז, החברה "מקדמת בשנה וחצי האחרונות שיתוף פעולה נרחב עם ממשלת ישראל בתחומי החינוך, הבריאות, התשתיות, התקשורת והסייבר, במטרה להפוך את ישראל למדינה הדיגיטלית הראשונה בעולם. מטרות המיזם הן לקדם צמיחה כלכלית, להגדיל את הרווחה החברתית ולצמצם פערים באמצעות טכנולוגיות מידע ותקשורת. היעדים המרכזיים של התוכנית הם פיתוח ואספקת שירותים ציבוריים המותאמים לצרכי המאה ה-21 בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה, ושימוש באמצעים מקוונים לשיפור וייעול השירות הניתן לאזרחי המדינה, תוך צמצום הביורוקרטיה".

ראשי סיסקו ישראל הציגו בפני פרס את הטכנולוגיות של החברה, בהן מערכת HealthPresence, שנועדה לייתר את ההגעה של המטופל לבית החולים על מנת לקבל שירות מרופא מומחה. לאחר מכן ציין פרס לטובה את הפעילות העסקית והפעילות החברתית של סיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים