ה-CTO ומורי החינוך הטכנולוגי המצטיינים של השנה

CTO מתחומי הביטוח, התחבורה והמגזר הציבורי, ומורים מצטיינים מהמערך הטכנולוגי, קיבלו היום (א') את האותות במסגרת כנס KickOff 2014 של אנשים ומחשבים, שפתח את השנה העסקית

32 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (א') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2013. המגנים חולקו במסגרת כנס KickOff 2014, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר – יזם ומנהיג הקבוצה.

האותות, שמובאים כאן בכמה חלקים, חולקו לאחר בחינה של ועדת איתור. בראש הוועדה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. חברי הוועדה היו: דודי אבני, מנמ"ר צים, אודליה לבנון, מנכ"לית קרן סולקי ולשעבר ראש אגף טכנולוגיות המידע באלון החזקות; דן תל ניר, מנכ"ל דתן ולשעבר מנמ"ר המרכז למחקר גרעיני בנחל שורק, גדי דוידיאן, סמנכ"ל בנק יהב ומנהל אגף מיחשוב וטכנולוגיה ובני גורביץ', ראש מערך מערכות מידע, בנק איגוד. את סמנכ"לי הטכנולוגיות המצטיינים בחרו דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות ושרות, שרותי בריאות כללית ורונן נדלר, CTO רשות שדות התעופה. את מנהלי אבטחת המידע המצטיינים בחרו אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ ואבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

על האירוע פרסו חסותן החברות CA ישראל, One1, נס ישראל, נט-אפ (Net App) ישראל, מפעיל, דל (Dell) ישראל, אורקל (Oracle) ישראל, רד האט (Red Hat) ישראל, Software AG ישראל, IPV Security, שלח מסר ושיא סקיוריטי.

ה-CTO המצטיינים

חן שפירא, משרד הביטחון
"שפירא מנהל תכנית הענן במערכת הביטחון, מוביל ומרכז את כתיבת המכרז לענן. במסגרת תפקידיו כ-CTO הוביל את תפיסת האוטומציה לייעול מערך התשתיות הטכנולוגיות. הוא לומד ומגבש תפיסות מיחשוב מתקדמות על סמך המגמות בשוק ומיישם אותן בארגון. בתפקידו הוא מהווה סמן ימני בתחום מיחשוב הענן עבור ארגוני האנטרפרייז הגדולים בארץ ומאתגר את הספקים הגדולים בשוק למצוא פתרונות יצירתיים לדרישות המורכבות בתחום מיחשוב הענן".

חן עמרם, מנהל מערכות פתוחות, חטיבת מידע ומיחשוב, אגד
"עמרם מצטיין ביישום טכנולוגיות מתקדמות בארגון תחבורה ציבורית. משמש כטכנולוג ראשי ומנהל תשתיות של אגד ב-10 השנים האחרונות ומוביל בהצלחה מרשימה צוות של כ-30 איש. במסגרת תפקידו הצליח להביא את אגד להכרה בחשיבות טכנולוגיות המיחשוב לטובת קידום היעדים העסקיים של הארגון. במהלך תקופתו פתחה אגד נציגויות בכמה מדינות בחו"ל, והמרכז בישראל נותן שירותי מיחשוב ללקוחות בארץ ולנציגויות בחו"ל. מערך השו"ב שהוקם על ידו, לניהול וניטור מערך האוטובוסים ברחבי מדינת ישראל מהווה מודל לחיקוי של מרכזי ניטור ובקרה עבור ארגונים רבים.

"הדטה סנטר של כלל מערכות המיחשוב שהוקם על ידי אנשיו הוא מהמתקדמים והחדשנים שיש בארץ, וכולל ייעול מערך המיחשוב של חברת האוטובוסים בהולנד, בשל הבאת כלל השרתים לישראל ומתן שירותים מרחוק למערך האוטובוסים בחו"ל. הוא מוביל את אגד לאחד האתרים המתקדמים ביותר בארץ בטכנולוגיית מיקרוסופט (Microsoft) בתחומים כגון וירטואליזאציה ושו"ב".

הילי זליבנסקי, CTO וארכיטקט ראשי, עיריית תל אביב-יפו
"הוא יוזם ומטמיע פתרונות מורכבים. משמש כארכיטקט וטכנולוג ראשי של כשנתיים ומנהל באופן ישיר ועקיף צוות של כ-40 אנשים. מהישגיו הבולטים: הטמעת טכנולוגיות קוד פתוח במסגרת פרויקט של מסופוני חניה לפקחים  בעירייה; שותפות בבניית הארכיטקטורה ואבטחת המידע של פרויקט דיגיתל  כחלק מפרויקט עיר חכמה; הקמת משל"ט בטחון לניהול מערך המצלמות בכל רחבי העיר ובשטחים ציבוריים, עם יכולת זיהוי של אירועים חריגים; הנגשת מסמכי ארכוב עירוניים באופן דיגיטלי לתושבי העיר; הובלת פרויקט מטרו להקמת תשתית סיבים אופטיים ברחבי העיר; הוא מוביל בימים אלה פרויקט אסטרטגי לירידה מהמיינפריים".

חיים אינגר, מנהל תחום תפעול וטכנולוגיה, כללביט מערכות
"אינגר מצטיין בחדשנות הממומשת ביישום והטמעה של טכנולוגיות חדישות כולל מתן הזדמנות לחברות סטראט-אפ קטנות. משמש כטכנולוג ראשי ומנהל תשתיות של כלל ביטוח במשך יותר מחמש וחצי שנים ומוביל בהצלחה צוות של כ-80 אנשים. הוא ללא ספק הסמן הימני של טכנולוגיית וירטואליזציה בארגוני ה-IT בישראל.

"באמצעות הווירטואליזציה ה-IT בכלל נותן מענה מיידי לצריכת משאבים משתנה על פי דרישה (CPU ON Demand ,Storage ON Demand). הקים שני אתרי דטה סנטר בשיטת ACTIVE/ACTIVE כשהאתר המשני משמש את צוותי הפתוח ובעת משבר ניתן לעבור במיידי מהאתר הראשי למשני. חורט על דגלו את סמל החדשנות ומוביל בהצלחה הטמעה של טכנולוגיות שפותחו על ידי חברות סטארט-אפ".

אמיר שי, מנהל טכנולוגיות, תשתיות, ואבטחת מידע, משרד הבריאות
"שי מצטיין בחזון תשתיתי על קיום מהפכה תשתיתית מלאה בכלל מערך המיחשוב. משמש כמנהל התשתיות וטכנולוג ראשי במשרד הבריאות יותר משנתיים, מוביל בהצלחה צוות של 47 אנשים. בתקופה קצרה בתפקיד הגיע להישגים משמעותיים ביותר ובכלל זה:

"מיחשוב של 550 טיפות החלב בארץ על בסיס תכנון ומימוש של פתרון מרכזי; איחוד הלשכות של משרד הבריאות לתשתית אחודה על בסיס דומיין אחד; הקמת אתר DRP למשרד הבריאות תוך שימוש טכנולוגיית וירטואליזציה; הקמת מערך שו"ב לתשתיות המיחשוב של משרד הבריאות, כולל ניהול וניטור דינמי של אפליקציות; יישום תקן אבטחת מידע בבתי החולים הממשלתיים.

"ההישג המרשים ביותר במסגרת תפקידו הוא שהוביל, דחף והיווה הגורם המרכז והמתאם במימוש מערכת אופק כפתרון לשיתוף מידע לאומי של התיק הרפואי של תושבי מדינת ישראל בין כלל קופות החולים ובתי החולים הציבוריים. מהלך זה מאפשר כיום לבתי החולים הציבוריים לראות את ההיסטוריה הרפואית של החולה אשר מגיע אליהם לטיפול, ללא קשר לשייכות לקופה כזו או אחרת ולדווח למערכת על תוצאות הטיפול".

מורים מצטיינים של החינוך הטכנולוגי
רוני דיין, מנהל גף יישומי מחשב, מינהל מדע וטכנולוגיה, משרד החינוך העניק אותות למורים מצטיינים של החינוך הטכנולוגי: אורית טאטי, מדריכת תיקשוב במחוז מרכז, משרד החינוך ולרונית גרינגולד, רכזת תיקשוב ומדריכה מובילה, משרד החינוך.

לחצו כאן לראות את המנמ"רים שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את ה-CISO שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את מקבלי אותות ההערכה המיוחדים

לחצו כאן לראות את המנמ"רים שמשמשים כמודל לחיקוי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים