המנמ"רים שמשמשים מודל לחיקוי

מנמ"רים מתחומי הביטוח, התקשורת והמגזר הציבורי קיבלו היום (א') את האותות במסגרת כנס KickOff 2014 של אנשים ומחשבים, שפתח את השנה העסקית

32 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (א') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2013. המגנים חולקו במסגרת כנס KickOff 2014, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

האותות, שמובאים כאן בכמה חלקים, חולקו לאחר בחינה של ועדות איתור. בראש הוועדה שבחרה את המנמ"רים המצטיינים עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. חברי הוועדה היו: דודי אבני, מנמ"ר צים; אודליה לבנון, מנכ"לית קרן סולקי ולשעבר ראש אגף טכנולוגיות המידע באלון החזקות; דן תל ניר, מנכ"ל דתן ולשעבר מנמ"ר המרכז למחקר גרעיני בנחל שורק; גדי דוידיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף מיחשוב וטכנולוגיה בבנק יהב; ובני גורביץ', ראש מערך מערכות מידע בבנק איגוד. סמנכ"לי הטכנולוגיות המצטיינים נבחרו על ידי דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות ושירות בשירותי בריאות כללית, ורונן נדלר, CTO רשות שדות התעופה. מנהלי אבטחת המידע המצטיינים נבחרו על ידי אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ, ואבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

על האירוע פרסו חסותן החברות CA ישראל, One1, נס ישראל, נט-אפ (NetApp) ישראל, מפעיל, דל (Dell) ישראל, אורקל (Oracle) ישראל, רד-האט (RedHat) ישראל, Software AG ישראל, IPV Security, שלח מסר ושיא סקיוריטי.

אלה המנמ"רים שמשמשים מודלים לחיקוי (לאחר כל מנמ"ר – נימוקי השופטים):

יפה פרבר, סמנכ"לית איכות ומערכות מידע, מקורות
"פרבר מנהלת יותר מ-100 עובדים ופועלת לאינטגרציה של מערכות ניהוליות וטכנולוגיות. בין הישגיה ניתן למנות את מערכת המסופונים המוקשחים להפעלה בשטח; פרויקט תעוזה – שימוש בבינה מלאכותית לניהול אנרגיה; מיסוד תפקיד סמנכ"ל איכות, סיכונים, טכנולוגיות ומערכות מידע; איחוד מערכות המידע והטכנולוגיה; טיפול מקצה לקצה, כולל איחוד מערכות מידע בין האגפים וניהול סיכונים. היא מחוברת להיבטים העסקיים של החברה. היא מרשימה, בעלת ראייה טכנולוגית מקיפה".

טינה בוסתנאי, מנהלת מערכות מידע, קבוצת בזן
"לבוסתנאי כ-40 עובדים, היא פועלת לתהליך של מיקודים עסקיים תוך הכוונת של טכנולוגיות מידע. הקימה מערכת לניתוח ביצועים שהביאה לחיסכון ניכר. בנתה מערכת לניהול פיננסי ובקרה תקציבית בהיקף גדול ובתקופה של משבר פיננסי. משמשת בתפקיד שנה וחצי, פעלה לפיתוח תחום המובייל לניטור מתקנים סביב השעון. הביאה למינוף פתרונות בעולם הפיננסי, ולהרחבה של מערכת המדדים. תמכה במהלך שינוי ארגוני, הכולל מיזוגים עסקיים. מערכות המידע שבאחריותה תומכות במיקוד עסקי. ערכה פרויקט לניתוח ביצועים לצורך ייעול. היא מרשימה ומביאה חדשנות בארגון בן 70 שנים".

עמית גבע, סמנכ"ל מערכות מידע, ביטוח ישיר
"אחראי ל-160 עובדים, משמש בתפקיד מזה שנה ורבע. טכנולוגיות המידע ממוצבות בביטוח ישיר כיחידה עסקית לכל דבר. הביא להחלפת מערכת התביעות וזכה בהכרה על כך. מקים מערכת ביטוחית מרכזית רב-ערוצית – 'אודם', לתקשורת עם הלקוחות, תוך שיפור חוויית הלקוח. מוביל עסקית, הביא לשינוי מבנה ארגוני, המיחשוב חובק ארגון ב-CRM. יצר התאמה של המבנה הארגוני, מקדם פיתוחים ייחודיים ועצמאיים בהיקף נרחב, בסביבה עסקית מוטת מיחשוב. יש בחברה חדשנות של טכנולוגיות המידע ברמה עולמית".

עדית שרויטמן, סמנכ"לית מערכות מידע ותיקשוב, החברה המרכזית לייצור משקאות
"שרויטמן החלה בתפקידה בשנה שעברה ולה 90 עובדים. במהלך השנה החולפת הביאה לכמה הישגים: החלפת מערכת המסופונים, יישום אפליקציות ארגוניות התומכות במגוון מכשירי קצה, פורטל למערכת של מבצעי קונים והחלפה של ספק אנרגיה. הביאה להכנסת כל עולם הדיווח למסופונים והקימה מערכת לניהול כוח אדם זמני. במערכת לניהול מבצעים שהוקמה יש תכנון מול ביצוע ודיווחי אמת, שהביא לחיסכון של שני מיליון שקלים. היא מרשימה ביכולת המכירה, הביאה לייזום ולניהול של עשרות ומאות פרויקטים, תוך שילוב מטה השיווק והמכירות. ממשיכה ומתמידה במצוינות. מקבלת תמיכה מהותית מהנהלת החברה".

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות מידע, yes
"ה-IT היא למעשה חלק מהמוצר, בשילוב עם ההנדסה. הביאה להקמת פלטפורמה חדשה, החליפה בבת אחת הן את מערכת ה-CRM והן את מערכת חיוב הלקוחות (בילינג), במהלך של מיליוני שקלים במשך יותר משנה – משלב התכנון ועד העלייה לאוויר. כך יש ניהול של 360 מעלות ביחסים עם הלקוח, תוך ירידה לרמת משתמש בכל בית אב, כולל סוג המכשיר בו משתמש, תוך עמידה בלוח זמנים ובתקציב, עלייה בזמן ועלייה חלקה. הקימה מערכת SPM לניהול ביצועי מכירות: מערכת היברידית על גבי טאבלטים, ובכך שיפרה את רמת השירות ויצרה עידוד המצוינות בקרב עובדי החברה, תוך התייעלות וקיצור זמנים משמעותי בתהליכי העבודה הפנימיים על ידי אוטומציה של תהליך התגמול וחישוב התמריצים. יישמה מערכת בינה עסקית לשיפור השירות הניתן ללקוחות על ידי נציגי השירות, באמצעות עידוד והנעה לפעולה. יש לה חשיבה מחוץ לקופסה. ניהלה פרויקטים בצורה הדוקה, עם ועדת היגוי ברמה שבועית. הביאה להקמת שלוש המערכות ביחד, כדי 'לגעת' בכל אחד מהפרמטרים. יצרה קידום ושיתוף פעולה מוצלח בין ה-IT לבין הליבה העסקית של הארגון. יש הטמעה עמוקה של ה-IT בשדרת העסקים העיקרית של החברה".

שפרה הר, מנהלת מערכות מידע, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
"ממונה על 130 עובדים ולה 46 שנות ניסיון, מהן עשור כמנמ"רית. הביאה להכשרת עובדים בקורסים ייעודיים למערכות סטטיסטיות. הביאה להטמעת מתודולוגיות מתקדמות ויציבות לפיתוח ושיפור תהליכים עסקיים, עם פיתוח מערכות גנריות. הביאה לקיצור משכי סקרים משנה לחודש וחצי, תוך מענה לדרישות ארגון ה-OECD ב-30 מערכות, תוך התאמה לישראל. דאגה לשדרוג אתר האינטרנט ולפיתוח מערכות סטטיסטיות להנגשה מרחוק של נתונים לחוקרים. מייצרת מידע, נמרצת, מרשימה".

לחצו כאן לראות את המנמ"רים שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את ה-CTO ומורי החינוך הטכנולוגי שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את ה-CISO שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את מקבלי אותות ההערכה המיוחדים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים