מכון הייצוא השיק את "חנות האפליקציות של ישראל"

החנות מציגה עשרות אפליקציות בחלוקה לקטגוריות, כמו אבטחה, פנאי ולייף סטייל, פיננסים ועסקים, קול והודעות, חינוך ועוד ● מכון הייצוא מתכוון לקדם אותה בתערוכת המובייל השנתית MWC, שתתקיים בסוף החודש בברצלונה

מכון הייצוא השיק את חנות StartAppNation, שמתמקדת בפעילות לקידום אפליקציות ישראליות מול קהלי יעד מקצועיים ברחבי העולם.

החנות מציגה עשרות אפליקציות בחלוקה לקטגוריות, כמו אבטחה, פנאי ולייף סטייל, פיננסים ועסקים, קול והודעות, חינוך ועוד. בלחיצה על אייקון האפליקציה אפשר לצפות בסרטון המתאר את המוצר ופרופיל החברה, להוריד את היישום וכן ליצור קשר ישיר עם מנכ"ל החברה.

לקראת תערוכת הסלולר MWC שתתקיים בברצלונה בסוף החודש שוקדים במכון הייצוא על קידום החנות והצגתה בפני חברות בינלאומיות, שצפויות להגיע לביתן הלאומי שמקים המכון בתערוכה, בשיתוף עם משרד הכלכלה. השנה יוקם ביתן ייעודי עבור החנות, שיוצג על גבי מסכי מגע אינטראקטיביים, ובאמצעותם יפעילו אנשי המכון, ידגימו ויחשפו את האפליקציות והפיתוחים החדשניים בפני המבקרים בביתן. כמו כן, הביתן יהווה פלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים בין המבקרים ובין מפתחי האפליקציות.

StartAppNation לאומת הסטארט-אפ. צילום: מתוך החנות

ייחודה של החנות הוא במגוון היישומים המוצגים בה וביכולת של השחקנים הרלוונטיים, כדוגמת יצרני מכשירים, מפעילים סלולריים, מערכות הפעלה, חנויות יישומים, משקיעים וחברות מדיה, להתרשם מהיישומים וליצור קשר עם המפתחים הישראלים.

לדברי עופר זקס, מנכ"ל מכון הייצוא, "שוק האפליקציות העולמי נאמד כיום ב-26 מיליארד דולר וצפוי להגיע לכ-76 מיליארד ב-2017. מכון הייצוא רואה בשוק אפליקציות המובייל ענף ייצוא חשוב ומשמעותי עבור חברות התקשורת הישראליות. שוק זה ממריא בשנים האחרונות לשיאים חדשים, כאשר ב-2013 הורידו המשתמשים בעולם כ-102 מיליארד אפליקציות. ישראל היא שחקן חשוב בזירת המובייל העולמית ופועלים בה כ-4,000 יזמים ומפתחי אפליקציות, ששואפים להיות הווייז (Waze), גט טקסי (Get Taxi) או וייבר (Viber) הבאים. מכון הייצוא מסייע לחברות הללו באמצעות יצירת פלטפורמות ופעילויות עסקיות תומכות, שתאפשרנה ותסייענה להם לפרוץ לשוק הבינלאומי".

הוא סיכם ואמר כי "אני מקווה שחנות היישומים הלאומית שאנחנו משיקים עתה תקצר עבור החברות הנמצאות בשלב היציאה לשוק את זמן ההגעה לקהלי יעד חשובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים