LG השיקה את הפאבלט החדש שלה, ה-G Pro 2

המכשיר יגיע עם מסך של 5.9 אינץ', רזולוציית HD מלאה ומצלמת 13 מגה פיקסל שיכולה לצלם וידיאו באיכות של p1080 וצילומים באיכות של Ultra HD ● החברה לא פרסמה מחירים או תאריכים לתחילת שיווק המכשיר

כפי שהכריזה בחודש שעבר, השיקה היום (ה') LG באופן רשמי את הפאבלט החדש שלה, G Pro 2, שמחליף את ה-Optimus G Pro. הפאבלט מגיע עם מסך בגודל של 5.9 אינץ' ברזולוציית HD מלאה (1,920×1,080 פיקסלים) והוא גדול ב-0.4 אינץ' לעומת קודמו, אך קטן מההערכות שציפו שגודל המסך שלו יעמוד על 6 אינץ' לפחות.

המכשיר, שיגיע בצבעי אפור, שחור ולבן, מזכיר מבחינה חיצונית את ה-G 2, טלפון הדגל של החברה, בעקבות שילובו של כפתור ההפעלה מאחור, שיושב בין שני חלקי בקרת עוצמת הקול של המכשיר. מצלמת ה-13 מגה-פיקסלים שנמצאת ב-G 2, נמצאת גם כאן, אולם בתוספת שיפור משמעותי: היכולת לצלם וידיאו באיכות 1080p בקצב של עד 120 פריימים לשנייה, וכן יכולת צילומים באיכות של Ultra HD.

המערכת על שבב עליה מבוסס המכשיר היא ה-Snapdragon 800 של קוואלקום (Qualcomm), שמכילה 4 ליבות עיבוד במהירות 2.26 ג'יג-הרץ. הוא מגיע עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. מערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד (Android) העדכנית ביותר, 4.4 המכונה קיטקט (KitKat), והסוללה, ככל הנאה ניתנת להסרה, היא בנפח של 3,200mAh.

החברה לא פרסמה מחיר ולא מתי הוא יהיה זמין בשווקים השונים ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים