אפל הציעה "דמי שתיקה" למשפחה בריטית שה-iPod שלה התפוצץ

החברה הציעה למשפחה פיצוי, ובלבד שלא תספר על המקרה לאף אחד ● האב, קן סטנבורוג, סירב לחתום על ההצעה, בטענה שהיא "מחרידה" ● נראה, כי ההתפוצצות נגרמה מתקלה בסוללת הליתיום-יון של המכשיר

אזרח בריטי, אב לילדה בת 11, טען שאפל (Apple) הציעה לו פיצויים שיהוו "דמי שתיקה", כדי שלא יספר שהסוללה של מכשיר ה-iPod של בתו התפוצצה. הוא סירב לחתום על ההצעה.

האב, קן סטנבורוג בן ה-47 מליברפול, אמר, כי סוללת הליתיום-יון של המכשיר החלה להשמיע קולות רחש. סטנבורוג זרק את המכשיר, "ולאחר כחצי דקה הייתה התפוצצות שגררה אחריה ענן עשן גדול, והמכשיר נהדף 10 מטרים קדימה".

הוא הוסיף, כי סירובו לחתום נבע מכך ש-"חשבתי שמדובר בהצעה מחרידה. הם משביעים אותי, את בתי ואת אמה שלא לומר שום דבר על המקרה לאף אחד. אם היינו חותמים על ההסכם ולאחר מכן אומרים משהו, הם היו לוקחים אותנו לבית משפט". לטענתו, דרש סטנבורוג דרש מאפל את הסכום ששילם על המכשיר – 162 ליש"ט – ללא פיצוי נוסף.

בשבוע שעבר פורסם מסמך בן 800 עמודים שכתבה עיתונאית אמריקנית, ובו הביא דוגמאות למקרים שבהם מכשירי iPod של לקוחות החלו להעלות עשן ואפילו לשרוף את בעליהם. המידע הובא לידיעתה של העיתונאית מתוקף חוק חופש המידע הקיים בארצות הברית. חוקרים מטעם ועדת ההגנה של לקוחות מפני מוצרים אמרו, כי ייתכן שהתפוצצויות אלה נגרמו כתוצאה מתקלה בסוללות הליתיום-יום של המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים