Advanced Mem-Tech השלימה סבב גיוס בהיקף של 16 מיליון שקלים

החברה מפתחת ממברנות חדשניות המשמשות בתהליכי סינון וטיפול במים, ובעקבות הגיוס עתידה להשקיע באפליקציות חדשות ורלוונטיות ● השקיעה בה בסבב זה קבוצת משקיעים בראשותם של מר הלוי מארצות הברית והקבוצה הצרפתית Groupe SEB

חברת Advanced Mem-Tech הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של כ-16 מיליון שקלים. השקיעה בחברה בסבב זה קבוצת משקיעים בראשותם של עוזי הלוי מארצות הברית והקבוצה הצרפתית Groupe SEB. זאת, לאחר שההשקעה הראשונית בחברה הגיעה מהמדען הראשי ומאנשים פרטיים. כעת עתידה החברה להתחיל להטמיע את הטכנולוגיה שלה באפליקציות חדשות ורלוונטיות.

Advanced Mem-Tech מפתחת ממברנות המשמשות בתהליכי סינון וטיפול במים. היא בוגרת החממה הטכנולוגית Trendlines Agtech, שבבעלות קבוצת Trendlines. הממברנות הללו מאופיינות בזרימה גבוהה ומפרידות מוצקים מהמים לצורך טיפול וטיהור מי קולחין וניקוי זיהומים סביבתיים במים. הממברנות שפותחו על ידי החברה מסוגלות לסנן מים מחיידקים, מיקרובים וטפילים שונים בקצב גבוה יותר מהקיים כיום. יצוין כי שוק הממברנות עומד כיום על כ-20 מיליארד דולר בשנה.

הפיתוח של Advanced Mem-Tech נותן מענה לחיפוש אחר טכנולוגיות לייצור מקורות מים נוספים, בין היתר על ידי התפלת מי ים ומי תהום מלוחים והשבת מי קולחין, בעקבות המצב הבעייתי של משק המים. הטיפול במים אלה והבאתם לרמת טיהור המתאימה לשימוש מחייב פיתוח אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לפתרון בעיות ייחודיות, שמאפיינות כל שלב בתהליך. על פי החברה, הטכנולוגיה שהיא פיתחה מאפשרת סינון מים תוך צריכת אנרגיה וטביעת רגל אקולוגית קטנה יותר ובעלות נמוכה יותר מהטכנולוגיות הקיימות כיום.

מודול ספירלי שמהווה את יחידת הסינון בתוכו מצויות הממברנות של Advanced Mem-Tech

הטכנולוגיה מתבססת על פיתוחיהם של שני חוקרים מהטכניון: פרופ' מוריס אייזן ופרופ' רפי סמייאט. יש לחברה שותפות עסקית עם מקורות, במסגרת תוכנית WaTech, המרכז שלה ליזמות וחדשנות טכנולוגית, ושותפות לייצור פולימר עם חברת פולימרים בינלאומית מובילה. החברה עומדת לבצע בקרוב גם פרויקטים בארצות הברית.

משה קלנר, מנכ"ל Advanced Mem-Tech, אמר כי "טכנולוגיית הממברנות שפיתחה החברה עברה ניסיונות מוצלחים במספר מוקדים בארץ ובעולם. היא הצליחה להפוך רלוונטית עבור אפליקציות ופלחי שוק חדשים, בהם לא הייתה לממברנות נוכחות עד כה. החברה מצויה כעת במשא ומתן להטמעה ושיווק של הטכנולוגיה במספר אפליקציות רלוונטיות עם חברות שונות מאירופה וארצות הברית".

יש לכם סטארט-אפ מעניין? חושבים שכדאי לקוראים שלנו לדעת עליו? צרו איתנו קשר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים