וואווי: רווחי שיא ממכירות של ציוד רשת

הרווח הנקי של החברה זינק ב-2013 ב-36% ל-3.5 מיליארד דולר וההכנסות הגיעו ל-38 מיליארד ● החברה חוזה כי היא תרשום בשנה הנוכחית עלייה של 10% במכירות

חדשנית. וואווי

תוצאות כספיות טובות לוואווי (Huawei): היצרנית הגדולה בסין של ציוד רשת דיווחה על רווחי שיא ב-2013, בעקבות עליית הביקוש למוצריה בקרב חברות סלולר. החברה חוזה כי היקף המכירות שלה בשנה הנוכחית יעלה ב-10%.

ההכנסות של וואווי עלו בשנה שעברה ל-239 מיליארד יואן (38 מיליארד דולר), בעוד שהרווח הנקי זינק ב-36% בהשוואה ל-2012 והגיע ל-21 מיליארד יואן (3.5 מיליארד דולר).

החברה הסינית מרחיבה את מגוון המוצרים שלה ומציעה טלפונים חכמים, מחשבי לוח וציוד מיחשוב לחברות עסקיות. 65% מכלל ההכנסות שלה מגיעים מייצוא והיקף המכירות ללקוחות גדולים נמצא במגמת עלייה.

"השגנו את היעדים העסקיים ל-2013, הודות לתנאים המקרו-כלכליים הנוחים ברחבי העולם, לסביבה התעשייתית ולאופן היעיל שבו אנחנו מוציאים לפועל את האסטרטגיה של החברה", מסר אריק קסו, סגן יו"ר וואווי ואחד המנכ"לים המכהנים בסבב של החברה.

וואווי נמצאת במקום השלישי בשוק הטלפונים החכמים העולמי, כאשר מקדימות אותה רק אפל (Apple) וסמסונג (Samsung). מנתונים שפרסמה IDC בינואר עולה כי נתח השוק העולמי שלה עלה מ-4% ב-2012 ל-4.9% ב-2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים