תוכן שיווקי

חברת Comm-IT מסיימת שנת שיא בהכנסות וברווחים של 2013 עם גידול של כ-71% בהכנסות, כ-136% ברווח התפעולי וכ-106% ברווח הנקי

במהלך 2013 החברה הגדילה את מצבת כוח האדם בכ--50%

31/03/2014 17:06

Comm-IT, בית מערכות מוביל לפתרונות משולבים בתחומי תוכנה, מערכות משובצות מחשב (embedded), תקשורת וסיסטם, מסיים את שנת 2013 עם גידול בפעילות של כ- 71% בהכנסות ועם גידול של 136% ברווח התפעולי. החברה סיימה את השנה עם מחזור מכירות הקרוב לכ- 90 מיליון שקלים המשקף גידול אורגני של כ-70% מסך הגידול בהכנסות. מצבת כוח האדם צמחה בכ-50%.

במהלך 2013 רכשה Comm-IT שתי חברות בסכום כולל של כ-22 מיליון שקלים – חברת Dario, המובילה בביצוע פרויקטים בתחומי שליטה ובקרה, אוטומציה ומעבר לענן וחברת Valinor המתמחה בתחום בסיסי הנתונים עם התמחות חזקה בטכנולוגיות Oracle, בSQL Servers ובפתרונות Big Data

עידן פיינגולד, מנכ"ל החברה, אמר כי "Comm-IT נחלה הצלחה מרובה בביצוע פרויקטים מורכבים ללקוחות מובילים בארץ, באירופה ובארצות הברית; רבות הודות למודל ה- Flexible R&D הייחודי שפיתחה החברה המביא לידי ביטוי את יתרונותיה היחסיים של החברה ביחס למתחרותיה ומאפשר ללקוחותינו לפתח מערכות ומוצרים תוך עמידה בלו"ז וביעדי התקציב שנקבעו. בנוסף לכך, רכישתן של Dario ו- Valinor מרחיבה את מרכזי התמחות הידע של Comm-IT ומאפשרת להציע סל פתרונות מגוון ללקוחותינו. עם המבט קדימה, אנו צופים כי ב-2014 נמשיך במגמת הצמיחה לאור הדרישה הגוברת לפרויקטי פיתוח לסביבות טאבלטים וסמארטפונים ובמקביל, בחטיבת הטכנולוגיות, אנו צופים המשך מגמת התחזקות בתחומי הענן (ציבורי ופרטי), שו"ב ואוטומציה ומערכות משובצות מחשב.

אירועים קרובים