אחרי 11 שנים: משה אלקסלסי פורש מתפקיד יו"ר החברה לאוטומציה

במכתב ששלח לעובדים כתב אלקסלסי כי הצליח להביא את החברה להתאוששות כלכלית, אולם ציין ש-"לא כל המאבקים שלי נשאו פרי" ● מקורביו אומרים שהוא הביע ביקורת על המחיר הנמוך, לטענתו, בו מכר המרכז לשלטון המקומי את החברה לאוטומציה ל-One1

יו"ר החברה לאוטומציה, משה אלקסלסי, הודיע על סיום תפקידו בחברה, לאחר 11 שנים. אלקסלסי פורש לאחר שלפני כחודש מכר מרכז השלטון המקומי את החברה לאוטומציה ל-One1 תמורת 12 מיליון שקלים.

במכתב ששלח לעובדי החברה כתב אלקסלסי: "במהלך השנים חווינו הצלחות, מאבקים ואתגרים רבים. כפי שבוודאי הכרתם אותי, לא היססתי להתעמת מול כל מי שניסה לפגוע בשמה הטוב של החברה או ברמה המקצועית של אנשיה. מטבע הדברים, לא כל המאבקים נשאו פרי".

בהמשך הוא ציין כי בשנים האחרונות הצליח להביא את החברה להתאוששות כלכלית. לדבריו, "החברה סיימה את 2013 עם רווח של ארבעה מיליון שקלים והצפי הוא שב-2014 יהיה הרווח גדול בהרבה, "תוך בניית תשתית עסקית בריאה, פיתוח עשרות מוצרים טכנולוגיים ועוד".

"35 שנים של שירות ציבורי עמדו מאחוריי בטרם הגעתי לחברה", כתב אלקסלסי. "למדתי והכרתי קבוצה נפלאה של עובדים שעמדו לרשותי ולרשות החברה. אני משאיר אחריי חברה יציבה שעוברת שינויים מבניים עמוקים כדי להכין אותה לאתגרים הבאים".

על פי דיווחים, אלקסלסי חתם ביולי האחרון על חוזה עם המרכז לשלטון מקומי לפיו המרכז התחייב להעסיק אותו עד 2017, למרות העובדה שכבר אז הייתה החברה לאוטומציה בתהליכי מכירה. בהסכם צוין כי גם אם יחליט לפרוש לפני 2017, ימשיך היו"ר לקבל את שכרו מהחברה הקונה לעוד שלוש שנים. עלות שכרו המדווחת האחרונה של אלקסלסי הייתה 42 אלף שקלים בחודש. מכאן שאם One1 תעמוד בהסכם, היא תצטרך להפריש יותר ממיליון וחצי שקלים עבור שכרו של אלקסלסי, מבלי שהוא עובד בחברה.

מקורביו של אלקסלסי ציינו שהוא אמר לאורך תהליך המכירה שלא יהווה מכשול לכך ושאם הרוכשת תרצה בו, הוא ימשיך לכהן בתפקיד. בכל מקרה, לדברי אותם מקורבים, הוא מצפה שיעמדו בהסכמים איתו.

הם ציינו כי לאחר פרסום הסכם המכירה אלקסלסי לא הסתיר את אכזבתו וביקורתו מהסכום הנמוך יחסית שמרכז השלטון המקומי מכר תמורתו את החברה וכי גם רבים מהעובדים חושבים כך.

במהלך כהונתו התפרסם אלקסלסי כיו"ר פעיל ודינמי. הוא עבד עם חמישה מנכ"לים. אחד מהם, אלי אחי מרדכי, עומד לחזור לתפקיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים