אפליקציה ישראלית חדשה מאפשרת לקשר בין בית עסק ללקוחות

GOTit מציעה רשת חברתית שמאפשרת לצרכנים להחליף דעות על מוצרים וחנויות, ולבתי עסק לשלוח להם הצעות ממוקדות

אפליקציה ישראלית חדשה בעולמות המדיה החברתית והקניות המקוונות שהושקה באחרונה מבקשת לקשר בין צרכנים לבתי עסק ובין צרכנים לבין עצמם.

האפליקציה, GOTit, מאפשרת לצרכנים להחליף עם חבריהם דעות על מוצרים, חנויות, מסעדות ועוד. הם יכולים לעקוב אחרי חברים בעלי תחום עניין דומה, להתעדכן במוצרים חדשים בחנויות, לסמן מוצרים ייחודיים ולפתוח קבוצות בעלי עניין משותף.

כל בית עסק שיירשם לאפליקציה יקבל פרופיל אישי במסגרתו יוכל לקיים שיח עם הצרכנים ולהציע מוצרים ספציפיים לצרכנים ספציפיים. GOTIT תשלח לבתי העסק התראות על לקוחות פוטנציאליים שמעוניינים במרכולתם, וכך הם יוכלו להעביר לאותם לקוחות הצעות מחיר ממוקדות.

מ-GOTit נמסר כי כ-100 מוסדות ובתי עסק כבר פתחו בה פרופילים וכי היא מסונכרנת עם רשתות חברתיות אחרות דוגמת פייסבוק (Facebook) ואינסטגרם (Instagram). בראש המיזם עומד טל אגסי, בעברו סמנכ"ל בסאפ (SAP) העולמית ובבטר פלייס. בינתיים, רק לקוחות אפל (Apple) יכולים להוריד את האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים