קומיוניטייק גייסה מיליון דולרים מחברת ההשקעות של שמואל מנדזיצקי

הסטרט-אפ, המתמחה בפיתוח פתרונות לייעול התמיכה בלקוחות של מפעילות סלולר, פעל עד כה במימון עצמי וזהו הגיוס הראשון שלו ● רונן ששון, מנכ"ל קומיוניטייק: "אנו זוכים לתגובות נלהבות בארץ ובחו"ל, שבאות לידי ביטוי במספר תהליכי ניסוי שוק"

חברת הסטארט-אפ הישראלית קומיוניטייק (CommuniTake), המתמחה בפיתוח פתרונות לייעול התמיכה בלקוחות של מפעילות סלולר, גייסה מיליון דולרים מחברת ההשקעות הפרטית של איש העסקים שמואל מנדזיצקי. זהו הגיוס הראשון של החברה, שנוסדה ב-2008 ופעלה עד כה במימון עצמי. מייסדי החברה הם רונן ששון, ערן קרפן, עמי פרלמוטר, שלו חוליו ועמרי לביא.

קומיוניטייק פיתחה פלטפורמה לשליטה ותפעול מרחוק של טלפונים סלולאריים מתקדמים תוך שמירה על פרטיות הלקוח. הפלטפורמה מאפשרת לנציגי שירות הלקוחות לאבחן בעיות, לתפעל יישומים, להדריך משתמשים בעזרת אמצעים גרפיים ולתקן תקלות בצורה מהירה ואפקטיביתבאמצעות תרחישי הפעלה אוטומטיים.

לדברי רונן ששון, מנכ"ל קומיוניטייק, "החברה מאפשרת יכולות שירות מהפכניות, אשר מרחיבות את חוויית הלקוח, מעצימות את דפוסי העבודה של נציגי השירות ומקטינות בצורה משמעותית עלויות תפעוליות. מפעילות הסלולר מגלות עניין רב ומודעות לערך המוסף של הפלטפורמה, שעונה על אתגרים עכשוויים במציאות העסקית שלהן. אנו זוכים לתגובות נלהבות בארץ ובחו"ל, שבאות לידי ביטוי במספר תהליכי ניסוי שוק."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים