חילופים בדיסקונט: לוי הלוי מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיות במקומו של שי ורדי

הלוי, לשעבר מנמ"ר מנורה מבטחים, ייכנס לתפקידו בחודש מאי ● ורדי פורש לאחר 10 שנים בתפקידי ניהול בכירים בדיסקונט

לוי הלוי, לשעבר מנמ"ר מנורה מבטחים, מונה אמש (ב') לסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט ולחבר הנהלת הבנק. הוא ייכנס לתפקידו בחודש מאי ויחליף את שי ורדי, שהודיע על פרישתו. הדירקטוריון אישר את מינויו וזה כפוף עתה לאישור סופי של בנק ישראל.

ורדי פורש מתפקידו לאחר 10 שנים בהן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בדיסקונט. הוא הוביל בשנים האחרונות פרויקטי IT מרכזיים, ביניהם פרויקט "אופק" להחלפת מערכות הליבה של הבנק ואת המהלך לשדרוג מערך ה-IT של הקבוצה. מאז 2010 כיהן כחבר הנהלה וראש חטיבת טכנולוגיות ותכנון. במסגרת זו, הוביל מהלך של ייעול החטיבה, במקביל לבניית ויישום תוכנית פרויקטים רב שנתית. כמו כן כיהן ורדי כדירקטור במספר חברות בת של הקבוצה.

שי ורדי, סמנכ"ל הטכנולוגיות והתכנון הפורש של בנק דיסקונט. צילום: קובי קנטורהלוי שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה במנורה מבטחים. בעברו הוא כיהן כמנהל אגף הפיתוח של בנק הפועלים, מנכ"ל קבוצת מלם ומנכ"ל משותף במלם-תים.

בהודעת הנהלת הבנק נכתב כי "הלוי מביא איתו לדיסקונט ניסיון רב בניהול בתי תוכנה וגופי פיתוח גדולים, וניסיון עסקי כיזם וכמנכ"ל של אחת מחברות המיחשוב הגדולות בישראל". לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט, ציינה כי "חטיבת הטכנולוגיות תופסת מקום מרכזי בפעילות הליבה של הבנק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד מיחשוב דיסקונט

    איציק צודק אבל ספק רב אם הלוי יצליח לשקם את הריסות שי ורדי - גרם נזקים לדורות

  2. איציק

    אולי הלוי יצליח לשקם את הריסות המערכת העתיקה שבנה ורדי - אותה מערכת שמתגלגת כבר 50 שנה מבורוז עד יבמ. הכל טלאים וכפילויות ומשולשים שמחייבים תחזוקה על ידי מאות תוכניתנים ובזבוז כספים אדירים.

אירועים קרובים