טוויטר החלה להשיק פרופילים בסגנון פייסבוק

הפרופילים החדשים של טוויטר כוללים תמונת פרופיל גדולה, תמונה גדולה בבאנר העליון ותצוגה גדולה של כל שאר התמונות ששלחו המשתמשים

טוויטר (Twitter) החלה להשיק גרסה חדשה של פרופילי משתמש, עם שינויים משמעותיים בהשוואה לגרסה הקודמת. יותר מ-1.2 מיליארד המשתמשים של פייסבוק (Facebook) צפויים להסתגל אליהם בקלות, שכן הם מזכירים מאוד את אלה של פייסבוק.

הפרופילים החדשים של טוויטר כוללים תמונת פרופיל גדולה, תמונה גדולה בבאנר העליון ותצוגה גדולה של כל שאר התמונות ששלחו המשתמשים. ברשת החברתית מבטיחים כי בעיצוב החדש יודגשו ההודעות שקיבלו את המספר הגדול ביותר של קידומים חוזרים וסימונים מועדפים. המשתמשים יכולים לנעוץ את ההודעות המועדפות בראש דף הפרופיל, "כדי להקל על האיתור של מיטב התוכן", על פי ההודעה הרשמית של טוויטר.

לפי שעה מוצעים הפרופילים החדשים רק למספר קטן של משתמשים וברשת החברתית מתכוונים להשיק אותם בהדרגה לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים