מחקר: הצעירים לא רואים הבדל בין תוכן משתמשים לתוכן מקצועי

המחקר בנושא העדפות קוראים ברשת גילה ממצאים מעניינים, בין השאר שלתוכן משתמשים יש 20% יותר השפעה מתוכן מקצועי בכל מה שקשור לרכישות של מוצרים.

מחקר חדש של Crowdtap, סטארט-אפ העוסק בתחום השיווק,ו-Isops, חברת המחקר הגלובלית, העלה מסקנות מעניינות בנוגע להעדפות קוראים שונים ברשת בנוגע למקור התוכן אותו הם מעדיפים.

המחקר העלה שקבוצת הגיל הכוללת את הקוראים עד גיל 20, מעדיפה יותר תכנים שמגיעים ממקורות לא מקצועיים, תוכן שניתן להגדירו כתוכן שנוסף רק לצורך לחוות דיעה על נושא שמרבים לחוות עליו דיעה. למעשה, בני קבוצת הגיל הזו לא חושבים שתוכן מקצועי, סקירה לדוגמה, יותר טוב מתוכן באותו עניין שיוצר על ידי משתמש מהשורה.

ויותר מכך, לתוכן משתמשים יש 20% יותר השפעה מתוכן מקצועי כשזה נודע לרכישות של מוצרים, והוא גם זכור יותר ב-35% מכל זוג אחר של תוכן.

חלוקת הזמן בין סוגי התוכן היא 30% קריאה של חומר משתמשים, כגון הודעות סטטוס ברשתות חברתיות, בדיקת תמונות חדשות באתרים כמו אינסטגרם (Instagram) וכדומה, 33% שימוש במדיה סטנדרטית שכוללת דברי דפוס, טלוויזיה ורדיו ו-37% תכני מדיה אחרים. זה לא מפתציע לגלות שבדיקת הרשתות החברתיות היא פעולה שמבוצעת יותר מהכל, 71%, וזאת מעל צפייה בטלוויזיה עם 60% והאזנה לרדיו עם 53%.

גם מבחינת אמון שמקנה קבוצת הגיל למקורות השנים של התכנים, אין ספק שיש נטייה לטובת תכני משתמשים: 74% אמרו שהם קודם כל הכי סומכים על מידע שמתגלה בשיחות עם חברים, 68% סומכים על סקרים שמתפרסמים במקורות החבריים שלהם, וכש-50% מאמינים לכל מה שמתפרסם רשתות חברתיות בכלל. מוצרי המדיה המסורתית זוכים להרבה פחות אמון: עיתונות מודפסת 44%, רדיו 47% וטלוויזיה 34%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים