מיקרוסופט מצטיינת

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל נבחרה להיות בין החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח, שההכרזה על הזוכים בה נערכה במסגרת כנס השירות וחווית הלקוח השנתי של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל). החברה זכתה במקום הראשון בקטגוריית פלטיניום – פרס השירות המתמיד, על פרויקט "מעבר משירות מצוין ממוקד מומחיות בטיפול בתקלות למומחיות במניעת תקלות, שותפות והובלת הלקוח לבריאות מערכות טכנולוגיות". מדובר בקטגוריה יוקרתית במיוחד שכן החברות, שמגישות מועמדות לקטגוריה זו, נדרשות להציג מהלכי שירות פורצי דרך מתמשכים עם ראייה ואסטרטגיה ארוכת טווח של 3 שנים לפחות. דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה למזכרת.

מימין: זיו מנדל, מנכ"ל משותף במטריקס גלובל וג'ון ברייס מכללת-היי-טק ויו"ר המי"ל; שלי לנצמן, סמנכ"ל Enterprise Services במיקרוסופט ישראל; עידית משה, מנהלת תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח במרכז הישראלי לניהול; אוליביה מילוביץ, מנהל מערך המהנדסים במיקרוסופט ישראל; ושמואל בן הרוש, מנהל מערך המהנדסים במיקרוסופט ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים