יבמ השיקה פתרונות ללקוחות מיינפריים בעולם המובייל

החברה השיקה בכנס שנערך בניו-יורק לציון 50 שנים למיינפריים הראשון כלים חדשים לשרתי System z, המאפשרים פיתוח מהיר ופריסת אפליקציות ניידות, תוך שילוב מלא בסביבת המיחשוב המרכזי

10/04/2014 17:45
טום רוזאמיליה, סגן נשיא בכיר שעומד בראש חטיבת המערכות של יבמ. צילום: פלי הנמר

אחד התחומים בהם התמקדה יבמ (IBM) בכנס שלה שנערך השבוע בניו-יורק הוא המובייל. החברה ערה לכך שיש כיום הרבה יותר מכשירים סלולריים ממחשבים ושנפח התוכן בעולם הנייד צפוי לגדול בצורה אסטרונומית.

בין המוצרים עליהם הכריזה יבמ בכנס נמצאים כלים חדשים לשרתים שלה מסדרת System z. תום רוזמיליה, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת המערכות והטכנלוגיה בענק הכחול, אמר כי הכלים האלה מאפשרים פיתוח מהיר ופריסת אפליקציות ניידות, תוך שילוב מלא שלהן בתהליכי הליבה העסקיים, היישומים והנתונים המנוהלים בסביבת המיחשוב המרכזי. החברה חשפה בנוסף מודל תמחור גמיש ללקוחות מיינפריים הפועלים בעולם המובייל, שיאפשר להם לשלם רק עבור קיבולת המיחשוב הנדרשת להם ושאותה הם צורכים בפועל.

בעולם שבו מספר המכשירים הניידים גדול פי שלושה ממספר המחשבים נדרשת תשתית טכנולוגיות מידע המסוגלת לשפר את יכולת הארגון להציע שירותים חדשים לעולם המובייל, ובסביבת ענן. על פי התחזיות, יהיה בקרוב נפח התוכן בעולם הנייד גדול פי 20 בהשוואה לזה שנרשם ב-2011, מספר האפליקציות יזנק פי 15 ומספר התנועות העסקיות ממכשירים ניידים יעלה פי ארבעה.

רוזמיליה מציג את הפתרונות החדשים בסדרת System z. צילום: פלי הנמר

סל פתרונות המובייל למחשבים המרכזיים של יבמ, System z Solution for Mobile Computing, מסייע לעסקים בשילוב ובאספקה של שירותים ניידים ושירותי ענן. עוד הוא מציע תמחור גמיש, שנדרש על מנת לסייע בהתמודדות עם העלויות בהיקף התנועות העסקיות המקוונות המבוצעות על ידי משתמשים ניידים. כך, ניתן להפחית את קיבולת העיבוד הנדרשת עבור טרנסאקציות מובייל בשיעורים של עד 60%.

רשימת המשתמשים הראשונים בכלים החדשים של הענק הכחול כוללת בין השאר את הבנק הלאומי הראשון של אפריקה, First National Bank (FNB) in Africa. הבנק מטפל ביותר מ- 230 מיליון תנועות עסקיות ממכשירי קצה ניידים מדי חודש, בעזרת מחשב מרכזי של יבמ.

בשורת המיינפריים על פי רוזמיליה: יביא לשילוב בסיסי הנתונים עם משתמשי הסמארטפונים

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים