LG G3: יגביר את רף הביצועים והיכולות?

המכשיר הבא בסדרת ה-G היוקרתית של היצרנית הקוריאנית מציג רזולוציית QHD, חריץ להרחבת זיכרון האיחסון הפנימי ומסך בגודל 5.5 אינץ'

הטלפון הבא בסדרת ה-G היוקרתית של LG אמור להמשיך את הקו של הסדרה, ולפי הפרטים הראשונים שמתחילים להתגלות על ידי מקורות שונים, אמור אף להגביה עוד קצת את רמת הביצועים והיכולות של ה-G2, שגם ככה הייתה גבוהה וזכתה לביקורות טובות וגם להצלחה במכירות.

המסך של המכשיר החדש אמור לגדול ל-5.5 אינץ', מעט גדול יתר מאשר זה שב-G2, אבל הרזולוציה תוקפץ מרזולוציית HD רגילה, 1,920×1,080 פיקסלים, לרזולוציית QHD, או לא פחות מ-2,560×1,440 פיקסלים וזאת לצד גידול בצפיפות הפיקסלים לרמה מרשימה של 534 פיקסלים לאינץ', שילוב שמבטיח תצוגה ברמה גבוהה במיוחד.

המערכת על שבב אמורה להישאר זהה בינתיים, למרות שייתכן שהיא תשתנה עד להשקה עצמה לאור ההשקות האחרונות של קוואלקום (Qualcomm) והיא תהיה Snapdragon 800. עם זאת, זיכרון העבודה יוקפץ מ-2 ל-3 ג'יגה-בייט, זיכרון האחסון הפנימי יהיה 32 ג'יגה-בייט, והפעם כן אמור להיות חריץ microSD לכרטיס הרחבה בנפח של עד 64 ג'יגה-בייט.

כמו כן לא צפוי שינוי מהותי במצלמות, 13 מגה-פיקסלי מאחור ו-2.1 מגה פיקסלים מקדימה, וזה אומר שלמרות שהתצורה תתמוך ב-QHD, המצלמה תוכל לצלם עד איכות HD ולא יותר. מערכת ההפעלה תהיה Kit Kat מעודכנת ל-4.4.2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים