פרטנר: הרווח הנקי ברבעון השני של 2009 גדל ב-2.12% והסתכם ב-288 מיליון שקלים
לעומת זאת, הכנסות החברה ירדו ב-1.62% והסתכמו ב-1.51 מיליארד שקלים ● ההוצאות הגולמיות של פרטנר פחתו ב-2.43% והסתכמו ב-924 מיליון שקלים ● דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "ברבעון זה גייסנו 41,000 מנויים חדשים; זהו הישג משמעותי, הנובע ישירות ממאמצינו המתמשכים לשיפור רשת ההפצה במגזר הפרטי, איכות השירות וחיזוק הקשר עם לקוחותינו"
פרטנר פרסמה היום (ב') את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2009, ומהן עולה, כי החברה שמרה על יציבות יחסית. ספקית הסלולר דיווחה על רווח נקי של 288 מיליון שקלים – גידול של 2.12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לעומת זאת, הכנסותיה של פרטנר קטנו ב-1.62% והסתכמו ב-1.51 מיליארד שקלים.
ההוצאות הגולמיות של החברה פחתו ב-2.43% והסתכמו ב-924 מיליון שקלים. הרווח הגולמי פחת בשיעור מזערי של 0.34% והסתכם ב-590 מיליון שקלים. הכנסות החברה משירותים הסתכמו ב-1.36 מיליארד שקלים – ירידה של 0.7% לעומת הרבעון השני של 2008. ירידה זו משקפת בעיקר את השפעתה של פעילות נדידה נמוכה יותר, כמו גם הכנסות נמוכות יותר מזמן אוויר, הנובעות מהורדת יחידת החיוב מ-12 שניות לשנייה אחת על ידי משרד התקשורת החל מה-1 בינואר 2009. כמו כן, גם תנאי השוק התחרותיים המשיכו להפעיל לחץ על תעריפי השיחות היוצאות.
ההכנסות מנתונים ומתוכן, לא כולל הכנסות מ-SMS, הסתכמו ב-131 מיליון שקלים, המהווים 9.6% מההכנסות משירותים ברבעון זה ומשקפים צמיחה של 13.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מ-SMS ברבעון המדווח הסתכמו ב-89 מיליון שקלים – צמיחה של 14.1%, והן מהוות 6.5% מכלל ההכנסות משירותים ברבעון השני של 2009.
הוצאות המכירה, השיווק, וההנהלה של פרטנר ירדו בשיעור מתון של 0.6% והסתכמו ב-171 מיליון שקלים. הרווח התפעולי הכולל ברבעון השני של 2009 הסתכם ב-434 מיליון שקלים – ירידה של 2.9% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "אני מרוצה מאוד מהביצועים התפעוליים והפיננסים שלנו. ברבעון זה גייסנו 41,000 מנויים חדשים; זהו הישג משמעותי, הנובע ישירות ממאמצינו המתמשכים לשיפור רשת ההפצה במגזר הפרטי, איכות השירות וחיזוק הקשר עם לקוחותינו".
תגובות
(0)