פיל בלייר, נשיא HTC EMEA: "ישראל נמצאת לפני שווקים רבים באירופה"
"אנחנו רציניים לגבי ישראל ומחויבים לה", אמר בלייר באירוע במסגרתו השיקה HTC ארבעה מכשירים חדשים, שהמרכזי שבהם הוא ה-M8
"HTC רצינית לגבי ישראל ורואה בה שוק חשוב עבורה, שוק שהיא מחויבת אליו. היא מצויה לפני שווקים רבים באירופה", כך אמר פיל בלייר, נשיא HTC לאזור EMEA, במסיבת עיתונאים שהחברה קיימה היום (ה') בתל אביב. לראייה, ציין, "אנחנו משיקים בישראל השנה כמה מכשירים לעומת מכשיר אחד בשנה שעברה וצמצמנו מאוד את הפער בין הגעת המכשירים באירופה להגעתם לכאן".
המכשיר המרכזי שהושק באירוע היום הוא ה-(HTC One (M8. מדובר במכשיר תומך LTE שמגיע עם מעבד Snapdragon 800. מערכת ההפעלה שלו היא אנדרואיד 4.4.2 (Android 4.4.2) והוא כולל מערכת Sense 6. הוא מגיע עם מסך באיכות Super LCD 3 עם Full HD. איכות המצלמה שלו היא 5 מגה-פיקסל ונפח הזיכרון שלו – 16 ג'יגה-בייט, עם אפשרות הרחבה לעד 64 ג'יגה-בייט. סוללת המכשיר כוללת 2,600 מילי-אמפר. לדברי דני תשובה, סמנכ"ל מכירות ומוצרים ב-Touch Group, נציגת HTC בישראל, הסוללה "מחזיקה בקלילות יום שלם ועובדת גם בתנאים קשים יחסית". מחירו של המכשיר הוא 3,570 שקלים וניתן לרכוש אותו אצל מפעילות הסלולר הגדולות וברשתות המרכזיות.
יחד עם ה-M8 השיקה HTC שלושה מכשירים בסדרת Desire. שניים מהם, ה-610 וה-810, יושקו בסוף החודש הנוכחי או בתחילת החודש הבא, והשלישי, ה-310, יחל להימכר בעוד כשבוע. המכשירים הללו הם, לדברי החברה, חלק מהאסטרטגיה שלה להתחיל לשווק בישראל מגוון מכשירים רחב יותר, שיפנה לכל שכבות האוכלוסייה.
ה-Desire 810 הוא פאבלט עם מסך בגודל 5.5 אינץ' שמגיע עם מצלמה קדמית באיכות 13 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית באיכות 5 מגה-פיקסל. מדובר במכשיר דק, עם עובי של קצת פחות מ-8 מ"מ, וקל – משקלו עומד על 185 גרם. מחירו צפוי לעמוד על בין 1,800 ל-1,900 שקלים. ה-610 יגיע עם מסך 4.7 אינץ' באיכות Super LCD 2, מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל ואחורית של 720 פיקסל. מחירו יעמוד על בין 1,400 ל-1,500 ₪. האח הקטן במשפחה, ה-310, יגיע עם מסך 4.5 אינץ', מצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסל וקדמית של 1.3. הוא צפוי לעלות בין 850 ל-890 שקלים. פרט ל-310, המכשירים החדשים בסדרה כוללים תמיכה ב-LTE.
בלייר סיכם באמרו כי "ב-2014, על HTC לעשות שלושה דברים: לייצר שוב את הטלפון הטוב ביותר, ואת זה כבר עשינו, לספר את הסיפור שלנו ולהרחיב את היצע המוצרים שלנו, במטרה להביא אותם ליותר ויותר אנשים".
תגובות
(0)