013-נטוויז'ן: הרווח הנקי ברבעון השני של 2009 גדל ב-26.17% והסתכם ב-25.42 מיליון שקלים
גם הכנסות החברה גדלו, אם כי בשיעור מתון של 1.95%, והן הסתכמו ב-305.01 מיליון דולרים ● מספר לקוחות האינטרנט המהיר של 013-נטוויז'ן עמד בסוף הרבעון על כ-572 אלף - גידול של 21 אלף לעומת סוף הרבעון השני של 2008 ● דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בגובה 26 מיליון שקלים ● ריצ'רד האנטר, מנכ"ל 013-נטוויז'ן: "השיפור הניכר בתוצאות התפעוליות נבע, בין היתר, מהתייעלות בסעיפי ההוצאות"
013-נטוויז'ן פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2009. לעומת הרבעון המקביל אשתקד, רשמה החברה גידול של 26.17% ברווח הנקי, שהסתכם ב-25.42 מיליון דולרים. הכנסותיה של 013-נטוויז'ן הסתכמו ב-305.01 מיליון שקלים – גידול מתון של 1.95% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסותיה של 013-נטוויז'ן ב-610.74 מיליון שקלים – גידול של 1.92% לעומת המחצית הראשונה של 2008. הרווח הגולמי החציוני עלה ב-17.8% לרמה של 137.69 מיליון שקלים.
ההוצאות הגולמיות ברבעון המדווח היו כמעט ללא שינוי, והן הסתכמו ב-237.96 מיליון שקלים – עליה קלה של 0.2% לעומת הרבעון המקביל ב-2008. הרווח הגולמי עמד על 67.05 מיליון שקלים – גידול של 8.67% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההוצאות התפעוליות ירדו ל-30.94 מיליון שקלים – קיטון של 7.87% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. הוצאות המכירה והשיווק הסתכמו ב-14.26 מיליון שקלים – עליה של 8.74% לעומת הרבעון המקביל ב-2008. לעומת זאת, ההוצאות הניהוליות והכלליות ירדו ל-16.67 מיליון שקלים – קיטון של 18.52% לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח התפעולי הרבעוני עמד על 36.11 מיליון שקלים – גידול של 28.43% לעומת הרבעון המקביל.
החברה סיימה את החציון הראשון של 2009 עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 227.89 מיליון שקלים – גידול של מרשים של 187.69% לעומת התקופה המקבילה ב-2008. מספר לקוחות האינטרנט המהיר של 013-נטוויז'ן עמד בסוף הרבעון השני של 2009 על כ-572 אלף – גידול של 21 אלף לעומת סוף הרבעון השני של 2008.
בעקבות התוצאות הרבעוניות הטובות, הכריז הדירקטוריון של 013-נטוויז'ן על חלוקת דיבידנד בגובה 26 מיליון שקלים. סכום זה מצטרף לדיבידנד בגובה 90 מיליון שקלים שחולק ברבעון הקודם, אשר היה הראשון בתולדות החברה.
ריצ'רד האנטר, מנכ"ל 013-נטוויז'ן: " גם ברבעון זה הצגנו שיפור בכל הפרמטרים העסקיים, וזאת על אף המשבר הכלכלי במשק. במהלך הרבעון השני, כמו גם בראשון, שמנו דגש חזק על תזרים המזומנים של החברה ועל המדדים הכספיים. השיפור הניכר בתוצאות התפעוליות ברבעון השני נבע, בין היתר, מהתייעלות בסעיפי ההוצאות".
תגובות
(0)