ההסתדרות וסלקום הסכימו על תוכנית פרישה מרצון

העובדים שיפרשו במסגרת התוכנית יקבלו שורה של הטבות, כשבני 45 ומעלה יזכו להטבות רבות יותר ● לפי ההערכות, מספר הפורשים יעמוד על כמה מאות

הנהלת סלקום וההסתדרות, שמייצגת את ועד עובדי החברה, הגיעו להסכמה על תוכנית פרישה מרצון של עובדים. מספר העובדים שיפרשו במסגרתה לא פורסם, אולם על פי ההערכות הוא עומד על כמה מאות.

הצדדים הגיעו להסכמות בעניין הפרישה לאחר משא ומתן אינטנסיבי. במסגרת התוכנית, כל עובד עם ותק של שנתיים ויותר יוכל, אם ירצה בכך, לסיים את עבודתו בקבוצה בתנאי פרישה מוגדלים, אם כי מספר העובדים שיוכלו להשתתף בה מוגבל. במהלך כל החודש הקרוב יוכלו עובדי החברה שעומדים בתנאי הוותק להגיש להנהלה את בקשתם להיכלל בתוכנית.

ההטבות שיקבלו העובדים שיפרשו כוללות מענק מוגדל, נוסף על הפיצויים שנצברו לזכותם, כשמשכורת הבסיס לחישוב המענק תכלול גם את התמריצים ותשלום על הכוננויות. עובדים בגילאי 45 ויותר יקבלו חודש שכר נוסף. כמו כן, עובדים שברשותם רכב חברה יהיו זכאים לרכב ולטלפון נייד לתקופה של שלושה חודשים לאחר הפרישה. כלל הפורשים יהיו זכאים לליווי אישי במציאת עבודה, במסגרת פרויקט ייחודי מטעם סלקום.

פורשים בני 58 ויותר, גברים ונשים, יהיו זכאים לפנסיה מוקדמת, או לחילופין, על פי בחירת העובד, לקצבה מהוונת כסכום חד פעמי והמשך הפרשות לפנסיה על בסיס משכורת אחרונה עד גיל 67. כמו כן, הם יהיו זכאים לייעוץ פנסיוני חינם.

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, אמר כי "זו ההוכחה הטובה ביותר לכך שעובדים מלוכדים והנהלה קשובה מובילים להישגים משותפים לרווחת כל הצדדים".

מיה יניב, יו"ר ועד העובדים של סלקום, ציינה כי "זהו עוד יום היסטורי לעובדי סלקום-נטוויז'ן ולהנהלת החברה. היום כולנו מבינים שאפשר גם אחרת".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוני

    בלי קשר למאיה נשים יכולות יותר!!! וכל הכבוד לועד!!!

  2. שרה

    מיה את מספר אחד בעולם! אני לא עובדת סלקום אבל מעריצה את היכולת שלך את המנהיגות ואת ההישגים. זה מוכיח שגם נשים יכולות ואפילו יותר מגברים!

אירועים קרובים