טום גורג'נס מונה למנכ"ל נט-אפ במקום דן ורמנהובן, שפורש לאחר 15 שנים

גורג'נס שימש עד כה כנשיא החברה, מנהל התפעול הראשי שלה וחבר בהנהלתה ● ורמנהובן ימשיך להיות יושב ראש הדירקטוריון של נט-אפ, ויכהן כ-"יושב ראש ניהולו-ביצועי" של החברה - תפקיד שנתפר במיוחד עבורו ● מנט-אפ נמסר, כי החלפת המנכ"לים היא תוצאה של "הצלחה בתהליך הניהולי"

לצד ההודעה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנתה הכספית 2010, הודיעה נט-אפ (Net-App), כי היא מחליפה את המנכ"ל שלה. טום גורג'נס הוא זה שיישא מעתה בתפקיד, במקומו של דן ורמנהובן, שפורש ממנו אחרי 15 שנים. בהודעת החברה נמסר, כי חברי הדירקטוריון אישרו את המינוי. לדבריהם, החלפת המנכ"לים היא תוצאה של "הצלחה בתהליך הניהולי".

גורג'נס (49) שימש עד כה כנשיא נט-אפ ומנהל התפעול הראשי שלה. בשנה וחצי האחרונה הוא כיהן גם כחבר בהנהלתה. גורג'נס הצטרף לנט-אפ בסוף 2005, כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת האחסון של החברה לארגונים גדולים. בינואר 2007 הוא מונה לסגן נשיא בכיר לתפעול מוצרים.

ורמנהובן (58) ימשיך למלא את תפקיד יושב ראש הנהלת הדירקטוריון בנט-אפ. כמו כן, הוא ישמש כ-"יושב ראש ניהולי-ביצועי" של החברה – תפקיד שנתפר במיוחד עבורו. מנט-אפ נמסר, כי התפקיד נועד לסייע לחברה ביצירת קשרים אסטרטגיים עם שותפים עסקיים בעולם, ובמיוחד ספקי שירות ושותפי מפתח טכנולוגיים.

בהודעת הפרישה שלו, אמר ורמנהובן, כי "במבט לאחור, אני מאוד גאה שנט-אפ הפכה למובילה בשוק האחסון. אתמוך בטום בשלב הבא של החברה, שהוא גם השלב הבא של עידן ה-IT".

מכירותיה של נט-אפ עלו במהלך כהונתו של ורמנהובן כמנכ"ל בצורה ניכרת, למעט בראשית שנות האלפיים, אז התפוצצה בועת ההיי-טק. הוא אף הוציא את מניות החברה להנפקה ראשונית בוול-סטריט. כשוורמנהובן מונה, נט-אפ הייתה חברת הזנק קטנה שמנתה 45 עובדים בלבד, והשווי שלה עמד על 14 מיליון דולרים. כיום, מוערך שווי החברה ב-3.4 מיליארד דולרים, ומספר עובדיה מגיע ל-8,000.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים