פרודוור הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בקרן מכבי בפרויקט בהיקף מיליון שקלים
המערכת מתממשקת למערכות הארגון באמצעות פלטפורמת ESB, וכוללת יכולת כוללת ליצירת תשלומים למבוטחים, הדפסת מסמכים, מערכת ניהול תרופות, מערכת חשבונאית, ארכיון, הפקת תשלומים ודו"חות ניהוליים
פרודוור (Prodware) ישראל הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft) לניהול פניות מבוטחים בקרן מכבי. הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת Microsoft Dynamics CRM לניהול פניות המבוטחים. קרן מכבי היא עמותה הפועלת לצידה של מכבי שירותי בריאות, והיא עוסקת בתחום רווחת החבר ומספקת שירותי בריאות למבוטחים בקופה.
המערכת משתלבת בכלל מערך ה-IT של מכבי שירותי בריאות, ומשמשת לניהול הפניות השונות לקרן. היא מתממשקת למערכות הארגון באמצעות פלטפורמת ESB, וכוללת יכולת ליצירת תשלומים למבוטחים, הדפסת מסמכים, מערכת ניהול תרופות, מערכת חשבונאית, ארכיון, הפקת תשלומים ודו"חות ניהוליים.
ניתן באמצעות המערכת לנהל פניות למבוטחים לקבלת סיוע החל מהמגע הראשון במרכזים הרפואיים ועד לשלב מימוש הסיוע בבתי מרקחת וקבלת סיוע כספי. המערכת משרתת כ-2,000 משתמשים במכבי ואלפי מלקוחות הקופה הזקוקים לסיוע.
לדברי אילן אדם, משנה למנכ"ל ומנהל הכספים של קרן מכבי, "המערכת החדשה מהווה קפיצת מדרגה בכל הקשור לטיפול בפניות של חברי הקרן, הנזקקים לסיוע במימון צרכים רפואיים. זאת, תוך ייעול תהליכי העבודה, קיצור זמני התגובה למתן מענה וכן בהטמעת יכולות לניתוח ולבקרה עד לרמת הבקשה הבודדת".
אנטון צ'רניקובסקי, מנהל ה- Professional Services בחטיבת CEM בפרודוור, ציין כי "המערכת תייעל את התהליכים הלוגיסטיים סביב ניהול פניות מבוטחי מכבי שירותי בריאות לקרן הקופה. המערכת תביא לשינוי משמעותי באיכות השירות של הקרן ולקיצור משמעותי של זמן הטיפול בפניות ותאפשר לעובדי הקופה לתת שירות טוב יותר למבוטחיה".
תגובות
(0)